zijn er nog meer 2- (of meer) lingmamma's hier????

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ik ben Ciske en ik ben nu ruim 16 weken zwanger van een tweeling!!
Erg schrikken...totaal niet verwacht, maar wel erg leuk natuurlijk!!
Ik vroeg me af of er nog meer meerlingmamma's op dit forum actief zijn...
ik heb er bij de verschillende 'maandforums' wel een aantal gezien...maar ik dacht maak er eens een topic over!
Ben benieuwd!
Groetjes Ciske

Hoi. Ben wel zwanger geweest van een tweeling, maar dat is misgegaan met 12 weken. Nu heb ik dus een gewone eenling zwangerschap..
Geniet van je zwangerschap!
Gr. Anne-Marie

Hoi hoi,

Ik ben inmiddels 12 weken zwanger van een één eiige tweeling. Het was voor ons ook erg onverwacht. Ik heb een  dochter van 7 maanden en mijn man en ik hebben 1 x onveilig je weet wel en huppa zwanger. Na de echo bij vk tot de ontdekking gekomen dat het om een tweeling ging. Inderdaad ff schrikken, maar nu  zijn we er heel blij mee. Mijn zwangerschap gaat  nu al gepaard met wat problemen, maar heb goede hoop dat het allemaal goed komt. Vanaf gister heb  ik een bloeding, maar na bezoek aan gynaecoloog  bleek dat het met de baby's nog goed ging. Ook was mijn baarmoedermond gesloten. Dat was op zich een geruststelling, maar bloedverlies is natuurlijk niet fijn. Ik moet voorlopig heel rustig aan doen. Inmiddels  is de bloeding van helderrood naar donkerbruin gegaan en het is niet veel meer. Ik  ben heel het internet aan het afzoeken of dit een goed teken is, maar kan tot nu toe nog niks vinden. Ga zo ff hier een oproepje doen of iemand mij daarbij kan helpen.  Lijkt me leuk om te weten hoe het met jou verder verloopt. Ben jij zwanger van een één of twee eiige tweeling? Nou ik hoor het wel

Groetjes Rossi46

Hallo,

ook ik ben zwanger van een tweeling. Het is een tweeeiige tweeling. Dit was   een complete verrassing. Ik heb in oktober een miskraam gehad. Nu krijgen we het dubbel en dwars terug. We hebben al een zoontje van bijna 3.

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan