Zijn er nog meer dames die last van hun darmen hebben?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Ik ben nu zes maanden zwanger. Sinds een week lijkt het wel of mijn darmen over uren draaien. Ik heb regelmatig kramp en moet vaak naar het toilet terwijl ik voor ik zwanger was eigenlijk te weinig ging. Ik vroeg me af of nog meer dames daar last van hebben en of dit normaal is. Ben alles afgegaan wat ik heb gegeten maar heb geen rare dingen gegeten of dingen die over datum waren.   Toch maak ik me een beetje zorgen.

Groetjes Kim

Ik ben nu 20 weken zwanger en ik herken je verhaal. De ene keer maken  m'n darmen  overuren en de andere keer hoef ik zo een week niet naar de wc. Ik word er gek van en heb al vanalles geprobeerd bij de apotheek maar niets helpt. Hopelijk word het na de zwangerschap een stuk beter.

x,
Dompy

Hoi,
Ik heb de hele zwangerschap al dat m'n darmen er niet mee eens zijn!! Ik heb normaal al obstipatie, maar nu helemaal!!!! En ik heb regelmatig, dat wil zeggen de laatste tijd wel iedere dag dat ik pijn heb in m'n darmen omdat het kindje er tegen aan schopt of als ik op m'n rug lig, of als ik gegeten heb blaas ik helemaal op. Volgens mij is het dus heel normaal.

Hallo allemaal,

heel grappig en soms ook behoorlijk lastig. Vanaf de eerste dag zijn mijn darmen een op zichzelf staand mechanisme geworden. Dikke luchtbellen zweven rond en naar de wc kunnen, ho maar. En dan zo ineens op een andere dag kan ik wel vier keer en kramp ik helemaal ineen omdat ik zo nodig moet. en wat denk je dan dat er komt. Een konijnekeutel. Pff dan denk ik wel s, is dat alles???

Het hoort er allemaal bij.

Gelukkig kon ik voor de zwangerschap de klok erop gelijk zetten en hoop ik dat dit straks ook weer zo is.

niet te geloven meiden ...

ik kom net van de dokter met die drama .....heb hier al weken last van ..ben 21 weken zwanger en voel me zwaar belabberd met die ontlasting drama's ....had zelfs vanmorgen bloed bij de ontlasting ..nou dan schrik je wel hoor!!

gelukkig is er zat aan te doen ....klinkt stom maar activia eten en 2 maal daags een kiwi maakt de ontlasting soepeler ..je merkt binnen een paar dagen al verschil ...

nou meiden succes dan maar ....we kunnen aan elkaar denken op of van de pot ...

Terug
Bovenaan