A
Anoniem
Guest
Hallo Ik zal me even voorstellen voor de gene die mij nog niet kennen.
Wij zijn 19 maanden bezig om zwanger te raken maar het wil maar niet lukken.
Ik kan op dit moment wel janken ben weer ongi geworden en zie het even niet meer zitten omdat ik zelf denk dat het zo (op de normale manier) niet gaat lukken.
Wij zijn in april in het zh geweest en alles is goed (onverklaarbare vruchtbaarheids stoornis) en we moeten vanzelf zwanger kunnen raken.
Maar ik denk als het natuurlijk zou kunnen duurt het toch niet zo lang?
We zijn nu tot volgend jaar augustus naar huis gestuurt.
Zijn er nog meer die in het zelfde schuitje zitten
Het is gewoon fijn om het met iemand te kunnen delen.
Op het forum van als zwanger zijn langer duurt voel ik me ook niet thuis omdat zij met behandelingen bezig zijn en er iets is gevonden en ik heb zoiets van wat zeur ik nou alles is toch( goed ) vindt niet dat ik daar mag klagen.
Sorry voor het lange verhaal maar ik moets het even kwijt
ik voel me even heel erg alleen.
Iedereen succes
Gr lil
Wij zijn 19 maanden bezig om zwanger te raken maar het wil maar niet lukken.
Ik kan op dit moment wel janken ben weer ongi geworden en zie het even niet meer zitten omdat ik zelf denk dat het zo (op de normale manier) niet gaat lukken.
Wij zijn in april in het zh geweest en alles is goed (onverklaarbare vruchtbaarheids stoornis) en we moeten vanzelf zwanger kunnen raken.
Maar ik denk als het natuurlijk zou kunnen duurt het toch niet zo lang?
We zijn nu tot volgend jaar augustus naar huis gestuurt.
Zijn er nog meer die in het zelfde schuitje zitten
Het is gewoon fijn om het met iemand te kunnen delen.
Op het forum van als zwanger zijn langer duurt voel ik me ook niet thuis omdat zij met behandelingen bezig zijn en er iets is gevonden en ik heb zoiets van wat zeur ik nou alles is toch( goed ) vindt niet dat ik daar mag klagen.
Sorry voor het lange verhaal maar ik moets het even kwijt
ik voel me even heel erg alleen.
Iedereen succes
Gr lil