zijn er nog meer februari 2006- moeders?

Hallo!



Ik weet sinds afgelopen zondag dat ik zwanger ben!! Had het nog
helemaal niet verwacht, het was pas de eerste cyclus dat we het probeerden, dus
voor mij echt een 'lucky shot'! Ik ben 9 of 10 februari uitgerekend, en het
wordt ons tweede kindje.



Zijn er nog meer mama's die in februari zijn
uitgerekend? Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen! Ik zag dat bij de
'9-maand' topics nog geen februari 2006-afdeling bestond, dus vandaar hier mijn
oproepje.



groetjes!

Lela
 
Hallo,
Ik ben als het goed is ook in februari uitgerekend.
Best spannend allemaal.
Het wordt ons eerste kindje en bij ons was het allemaal niet zo vanzelfsprekend.
Hebben er 3 jaar en vele medische behandelingen op moeten wachten. Kan dus eigenlijk nog niet echt geloven dat het zover is.
Tot schrijfs.
Groetjes Macha
 
Hoi,

mijn naam is Kyra en volgens mij ben ik ook in Febr uitgerekend. Heb eigenlijk geen idee, want wij zijn ook totaal overdonderd door een "lucky- shot"!   Ik heb  er eerlijk gezegd ook nog niet over nagedacht. Weet eigenlijk niet eens wanneer  mijn laatste menstuatie is begonnen. Volgens mij 27 april, stom he, niet opgeschreven. En vanaf 4 mei zijn we begonnen, zeg maar. Hoe reken je dat eigenlijk uit?
Dit is trouwens onze 2e.

groetjes Kyra  
 
Halo,
Ook ik ben als alles goed gaat een uitgerekende februari moeder. Het wordt ons 2 de kindjes en zal waarschijnlijk opnieuw met keizersnede gehaald worden, dus normaal gezien gebeurd dat op week 38 en dat is januari. Maar eigenlijk ben ik voor 4 februari uitgerekend. Voorlopig voel ik me wat onzeker, ben bang dat er iets mis zal gaan. duimen dat dit niet zo is. Hopelijk tot gauw op het februari forum. Groetjes natje
 
ha,
ben ik weer. Vergeet ik jullie helemaal te feliciteren! Gefeliciteerd allebei!
Macha, dat moet een heftige tijd voor je zijn geweest, wat super dat het nu gelukt is.
Binnenkort zullen er wel meer febr-moeders bij komen, gezellig!

gr Kyra
 
hallo allemaal,
dit is voor het eerst dat ik op een berichtje reageer.
Waarschijnlijk ben ik ook uitgerekend in februari. We weten alleen nog maar via de zwangerschapstest dat we zwanger zijn. Als alles goed gaat wordt dit ons derde kindje.
Gr.
 
Hello ladies,

Wat een hoop aanstaande al voor februari. Gefeliciteerd allemaal!!!!!! Ik weet nog niet zeker of het eind januari of  februari gaat worden. Op 28 juni krijg ik een echo en weet ik hoe ver ik ben. Er spannend allemaal, begin van dit jaar  is mijn zwangerschap helaas binnen 9 weken misgelopen. Dus naast alle blijdschap van zo snel weer zwanger ook onzekerheid. Nog 3 weken nagels bijten en dan kijken.

Groetjes,
Daantje
 
Terug
Bovenaan