Zijn er nog meer in verwachting van een tweeling?

Hoi,

Aan het begin van m'n zwangerschap heb ik even gekeken op dit leuke mamaforum. Nu ben ik in blijde verwachting van een tweeling en ben reuze benieuwd of er meer mei-mama's zijn die een tweeling verwachten.
Hoogst waarschijnlijk zal ik een aprilmoeder worden omdat 2 mei de uitgerekende datum is.. en tweelingen zich in de regel wat eerder melden...)
Alles gaat tot nu toe goed gelukkig. Ze groeien beide goed en heb nog niet echt last gehad van vreemde kwaaltjes. (Alleen een hersenschudding in het begin van m'n zwangerschap...)
Qua werk; deze maand nog afmaken en dan mag ik er mee op houden. Omdat ik vakdocent LO ben heeft de gync. aangeraden om er met 28 weken uit te gaan. Vind het ook wel prima zo. 5 dagen in de week werken wordt nu toch wel een beetje zwaar. Stond gisteren nog bewegen op muziek te geven, wel leuk.. maar moet nu toch maar rustig aan doen!

Hoe gaat het bij jullie?!

Hallo Hilde,

Ik zit op het maart forum maar lees overal wel een beetje mee!!
Ik lees dat je een LO docent bent wat leuk, ik ook. Alleen ik ben niet zwanger van een 2 ling, maar zwanger van de 3e. Ik ben nu heerlijk met verlof maar heb bij de eerste 2 tot week 36 kunnen lesgeven!
kan me voorstellen dat je met een 2 ling het niet zo lang kan volhouden. Probeer van je verlof te genieten, ik weet dat rustig aan doen voor een docent LO lastig kan zijn,hahahaha.

Nog een hele fijne zwangerschap gewenst

Groetjes Anne

Hoi Hilde,

Ik las dat jij ook zwanger bent van een tweeling! Ik ook namelijk, 2 jongens... Ik werk als verkoopster in en Ruitersportzaak en ben nu van 20 naar 10 uur gegaan op advies van de gynaecoloog. Ik heb namelijk veel vruchtwater en de jongens zijn aardig groot/lang. Dus dan moeten we het kalmpjes aan doen. Kan me voorstellen dat jij het ook wel zwaar hebt dan met je werk.
Geniet van je zwangerschap,

Liefs Christel

Dankje wel dames!
Wel leuk dat er nog iemand van dit forum zwanger is van een tweeling!
Wij gaan vrijdag weer naar de gynaecoloog. Zullen we weer even kijken of ze op 'schema' liggen. Wij weten niet wat het wordt. Surprise, surprise..!!
Hee dames jullie ook genieten!!

Greetz Hilde

Hoi Hilde,
Ik ben ook zwanger van een tweeling en ook in mei uitgerekend. 28 mei is mijn uitgerekende datum en ben nu dus ruim 24 weken.
Ik vind het lichamelijk erg zwaar en ben ook al gestopt met werken vanwege veel harde buiken en ook flink wat rugklachten.
Doe dus nu al lekker rustig aan en het gaat nu al een heel stuk beter.

Groetjes!

Terug
Bovenaan