Zijn er nog meer kinderen ziek?

Hai,

Jesse is nu verkouden geworden en vorige week had ik de mexicaanse griep, hopelijk blijft dat hem bespaard, zijn er nog meer kids ziek of verkouden?

Alvast beterschap gewenst!!

Gr Linda

Hoi hoi,

Sven is wel wat verkouden maar heeft er vooralsnog geen last van.
Mijn man heeft nu de Mexicaanse griep. Daarom logeer ik even bij mijn ouders met de kids. Moet niet hebben dat Sven of Tim aangestoken wordt.

Groetjes,
Maike

Nee, hier gelukkig nergens last van. Benthe had vorige week wel wat verhoging,dus ik dacht al, daar gaan we, maar uiteindelijk bleek een doorkomende tand de boosdoener!!

Groetjes en beterschap voor alle zieken!!

hoi linda,

Isabelle heeft sinds vorige week een beginnende oorontsteking en is nu nog wat hangerig. Vanmiddag viel ze bv opeens ook weer in de auto in slaap wat echt nooit gebeurd en haar stemmetje is helemaal schor. Nu zit ze lekker op de bank naar Sneeuwwitje te kijken! Gelukkig niet meer zo ziek als vorige week, maar ze is nog wel spierwit en verkouden.

Beterschap voor jouw Jesse!
Groetjes Babybelle

Voor diegenen die de mexicaanse griep in huis hadden... Hoe ziek waren de kids en man? Waar moeten we rekening mee houden? Ik vind het best eng. Mette had pas de gewone griep en viel in 3 dagen al 2 kilo af en was zo slap als een vaatdoek. Kortom ze kan niet veel hebben. Ook voor Jens vind ik het eng omdat hij nog zo jong is..

gr,Ing

Ohja hoor!! Onze Syl is al ruim 6wk!!! verkouden!
En dan niet zomaar verkouden, maar echt snotverkouden, arm ventje.
Hij heeft een puffertje van de HA gehad, omdat hij moeite heeft met ademhalen, maar dit lost zn verkoudheid tuurlijk niet op.
Sylvan is een beetje chronisch verkouden (je heb er een speciale naam voor??) maar nu de afgelopen weken is het wel heeeeel erg met hem. Hij komt er maar niet vanaf, en heeft met vlagen koorts. En ohja.. Sinds vorige week geeft hij ook weer over :-(
Toen ging het 2dg goed, maar nu gister weer een paar x overgegeven.

Ikzelf ben ook flink ziek geweest.. Keelontsteking. En Dylano is ook strontverkouden geweest, en heeft ook 2x over moeten geven.
Allleen papa lijkt het bespaard te blijven..

Liefs!

Rik heeft net 4 dagen Kroep gehad. Bij wat was ie benauwd. Maar goed het is nu los eb kan alles goed ophoesten.
Maar gelukkig verder nog geen griep of mexicaanse griep.

Gr Saskia

Hoi Inge,

Mijn man heeft nu de Mexicaanse griep. Het meest erge daarvan is dat je longontsteking kunt krijgen wat hij dus heeft. Ik was gelukkig al bij mijn ouders aan het logeren toen hij het kreeg waardoor hij de kindjes niet heeft kunnen aansteken. Alleen wordt onze logeerpartij nu dus verlengd tot donderdag omdat dan de besmettingsperiode van 6 dagen voorbij is.
Richard is er flink ziek van, had lang koorts, hoest de longen uit zijn lijf en is inderdaad ook zo slap als een vaatdoek. Ik weet niet hoe hij er nu uitziet omdat hij dus alleen thuis is. Maar het is dus wel wat heftiger dan een gewone griep.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan