Onze Dean drijft ons tot wanhoop met niet willen eten.Hij is pas laat begonnen met gewone voeding omdat hij reflux had en er alles wat wij erin kregen ook weer terug braakte.Dus tot heel laat potjes gegeten.Nu at hij al een tijdje brood en ook pikte hij wel wat mee van ons eten maar nooit voldoende warm eten uit zich zelf.Ik maakte me er nooit zo druk om omdat hij brood at.Maar sinds 2 weken heeft meneer op alle eten het antwoord neh nee dus.Hij eet werkelijk waar alleen maar fruit en savonds 1 flesje 200 ml nutramigen die hij eigenlijk niet meer nodig heeft.Maar ik durf de fles niet weg te laten omdat ik bang ben dat hij dan echt te weinig voeding binnen krijgt.En hij is al onder controlle bij de kinderarts vanwege zijn reflux Hij blijft op controlle omdat zijn gewicht niet toeneemt.Hij zit nog steeds in broeken van 6 tot 9 maanden en daar moet ik nog een riem op doen anders valt de broek van zijn kont.Nu is zijn volgende controlle pas in sept omdat ik de laatste keer aangegeven heb dat hij toen langzaam aan brood begon te eten.En de arts zei toen ook niet de nadruk op het eten leggen maak er geen machtstrijd van .Maar op dit moment heb ik er erg veel moeite mee!groetjes Chantal