zijn er nog meer kleine kindjes?

Hoihoi,
Ik verbaas me vaak over de lengte en gewicht van veel kleintjes hier op het forum. Is Floor dan echt zo klein?? Ze wordt zaterdag 5 maanden en vorige week was ze 61 cm en 5900 gram.
groetjes,
Ruth

Heb even het groene boekje erbij gepakt en jouw ukkie zit onder in de normaalcurve...die van mij zit helemaal boven in....4 maanden en 7540 gram en 65,5 cm...allebei helemaal goed dus.....maar wel heel erg verschillend....

groetjes Yvonne

Nee hoor Ruth ons mopje is nog kleiner: met 5,5 mnd was ze 61 cm en 5200 gram.
Ze zit dus w.b.lengte op de onderste lijn, w.b. gewicht er zelfs onder.
Maar vrolijk en gezond!!!!!!!!
Gr Irene

Toch wel heel grappig dat die kleintjes allemaal meisjes zijn. Tijmen was ook veel groter toen hij zo oud als Floor was, terwijl hij nog geen 5 pond woog bij zijn geboorte. Dat zegt dus niks.Floor was 6 pond trouwens.
groetjes,
Ruth

Hoi ruth! Mijn oudste was met 4 mnd 6405 gram en 61 cm, Bjarne was met 4 maanden 66 cm en 7200 gram. Zit soms gewoon verschil in. De oudste was daarna een tijdje veel ziek en groeide dus nauwelijks (maat 68 heel lang aan gehad), die woog met 6,5 mnd pas 7 kilo. Bjarne knalt door zijn kleren heen en 68 zit nu goed, maar dat duurt niet zo heel lang meer als hij zo door gaat.
Floor is niet extreem klein, ze is gewoon wat kleiner en lichter dan gemiddeld toch? Gewoon een fijn meiske!

groetjes Dionne

p.s. Hoe bevalt dat, vakantie?

Hoi Dionne,
Ik maak me geen zorgen over Floor hoor, ze doet 't supergoed en is heel tevreden, alleen een klein pupke.
Vakantie is heerlijk, al 'rust' ik op mijn werk meer uit dan met die twee deugnietjes thuis,haha.
Woensdag vertrekken wij naar Oostenrijk, heb er heel veel zin in. Ik hoop dat wij het meer treffen dan jullie laatst!
groetjes,
Ruth

Terug
Bovenaan