zijn er nog meer mama's in belgie??????

A

Anoniem

Guest
dag meiden

ik vroeg me af of er nog meer mama's in belgie wonen...
ik woon in lommel en zal bevallen in het mariaziekenhuis in overpelt...
ben zwanger van ons 5e wondertje

groetjes mandy

hoi,
hier ook een belgische mama. ik woon in gent, en ben zwanger van m'n tweede kindje.
groetjes, jasm.

Hey mandy en jasmien

Hier ook iemand uit belgie. Soort van. Ik woon in Griekenland, ben getrouwd met een Griek, maar vertrek maandag naar Belgie en blijf daar tot na de bevalling (uitgerekend op 8 maart) Ik ga bevallen in de klina in Brasschaat. Ben zelf van Antwerpen.
Ik ben nu 23w3d en jullie?

knuffels sita

hoi,
ik ben nu 7 weken en zal in principe, als alles goed gaat opnieuw thuisbevallen.
willen jullie liefst naar het ziekenhuis? of moeten jullie?
groetjes,
jasm.

Hey,

Ik moet sowieso, vanwege medische redenen, maar anders had ik er ook voor gekozen hoor. Voel me daar toch veiliger. Maar dat is voor iedereen anders he.
knuffels sita

Hoi, dames , ik woon niet in Belgie naar op het randje in Zeeuws vlaanderen , voel me wel erg verbonden en we zijn er dan ook zeker in het weekend veel te vinden!!!
Ga wel in Nederlnad bevallen helaas in het ziekenhuis omdat je hier niet thuis kunt bevallen, de afstand is voor de verloskundige te groot, vond het bij de vorige twee heerlijk thuis in mijn eigen bed , maar ja het is niet anders....

liefs daan

Hoi Mandy..

Hier nog een uit Lommel..

Ik ben 29 oktober bevallen van mijn zoontje in het mariaziekenhuis, maar weet niet of ik het weer zou doen...
Welke gynaecoloog heb je? Ik had Dokter Bollen en hij is heel goed alleen heb ik met Dr. Ulens nog een appeltje te schillen !!!

Liefs Esther

hoi ester

ik ben 9 maand geleden bevallen van een zoon in het mariaziekenhuis.
en met

de bevalling had ik dr ulens wat een eikel zeg.
ben bevallen om 5.15 in de ochtend en volgens mij is dr ulens geen ochtend mens..hihi
mijn eigen gyna is dr hendricks echt een leuk mens..
ik ben nu alweer 16 weken zwanger van de 5e..
en ik zal toch echt in het ziekenhuis moeten bevallen waar ik dus best wel weer tegen op zie.. nouja is nog een eing weg he..

groetjes mandy

Terug
Bovenaan