Zijn er nog meer meiden die nog moeten wachten??

A

Anoniem

Guest
Hoi,hoi,

Ik ben Billie,en  heb me al eens voorgesteld. Ik wil graag zwanger worden maar heb met mijn vriend  afgesproken dat we tot het najaar wachten met klussen voor het eggie.Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met meiden die ook moeten wachten en om te kletsen over hoe zij daarmee omgaan. Het wachten duurt zooooo lang!
Of met meiden die nu voor het eggie gaan maar ook zo lang gewacht hebben voor de pil en de condooms de deur uit mochten!
Ben benieuwd!

Liefs, Billie

Hey Billy,

Allereerst welkom op dit forum!
Leuk dat jullie in het najaar gaan beginnen!!!
Maar idd wachten duurd lang!!!
Ik ben januari dit jaar gestopt met de pil.
Maar daar zit een lang verhaal aan vast.

Ik zelf had al zeker een half jaar sterk het
verlangen een gezinnetje te stichten, maar
manlief was er nog niet helemaal aan toe.
Ook zag hij allemaal problemen (die er helemaal
niet waren) wat betreft financien en de grote van
ons huisje!!! En hij vond de verantwoording nog te
groot!!! Dus dat respecteerde ik en wachte... en wachte...!

Nou had ik vorige jaar heel erg veel last van
buikpijn en soms bloedverlies tijdens het vrijen.
Ik ging naar de huisarts en die verwees mij door
naar de gynegoloog! Daar kreeg ik een inwendige
echo er bleek gelukkig niks aan de hand
te zijn. Dat was natuurlijk wel fijn maar had nog
steeds veel last van buikpijn en van opspelende
hoormonen. Dus besloot ik te gaan stoppen met
de pil.... en eigenlijk van het een kwam het ander
en hebben we toen besloten om er helemaal voor
te gaan! Nu zijn we in middels bijna een half jaartje
verder maar helaas nog niet zwanger!

Als ik alles van te voren had geweten was ik al wel
eerder gestopt met de pil en het gewoon een tijdje
met condoom gedaan om zo weer een regelmatige
cycles te krijgen, want die heb ik  nu nog steeds niet.

Wat is bij jullie de reden om te wachten? En ben jij
nog wel aan de pil? En wat is je leeftijd (als ik dat
vragen mag...)? Heel veel liefs isa.

Hoi Billie

Leuk voor jullie dat jullie in het najaar voor het echie willen gaan.
Ik ben vorig jaar in sept gestopt met de pil.
Ook wij hadden besloten  het eerst een tijdje met condoom te doen, tot de eerste menstruatie zou komen.
Ik had namelijk wel verwacht dat die na een maand of 2 maand toch wel een beetje op gang zou komen.
Na twee maanden was er nog menstruatie te bekennen.
We hadden er toen ook wel genoeg van om met condoom te vrijen, het was zo lastig enz. en waren het gewend om al jaren zonder condoom te vrijen.
Ik heb toen ook contact gezocht met mijn huisarts omdat mijn menstruatie niet op gang kwam.
Ik heb het toen een maand moeten afwachten en uiteindelijk ben ik toch doorverwezen naar de gynaecoloog, daar ben ik nog steeds onder behandeling.
Wij zitten dus nu in de MMM. En nog steeds wil het bij ons niet echt lukken.
Alvast veel succes.
Groetjes Carol

Hoi Carol en Isa!

Ik ben 26 jaar en heb sinds begin dit jaar sterk de kriebels om een kindje te krijgen.
Mijn vriend (26) en ik zijn al jaren samen en wonen in een mooi eigen huis en werken allebei fulltime.
Mijn vriend staat positief tegenover kinderen krijgen maar is toch nog een beetje bang om die eerste stap te zetten. Hij wil even aan het idee wennen maar ik denk dat het nooit went totdat het kindje er eenmaal is. Het blijft altijd een grote stap, ongeacht hoe oud je bent.
Ik ben sinds eind maart gestopt met de pil om mijn menstruatie op gang te laten komen en dat ging super.
In mijn stopweek ongi geworden, toen 28 dagen later en nu 31 dagen later.
Redelijk regelmatig dus...
Nu ik dat weet det het bij mij dus waarschijnlijk wel goed zit ben ik helemaal ongeduldig. Maar mijn vriend houdt zich aan onze afspraak en wil pas dit najaar ervoor gaan. Alhoewel hij wel steeds meer gaat glimlachen als we het over 'ons' kindje hebben.
Komt ook omdat goede vrienden van ons nu zwanger zijn.

Wat vervelend voor jou carol dat je in de mmm zit...
Ik hoop voor jullie allebei dat het snel raak zal zijn en dat voor mij de tijd zal vliegen en het dan snel mag lukken...

THNX voor de reacties!!

Liefs, Billie

hallo billie

dit is voor mij de eerste keer op deze forum dus ik stel me ff voor ik ben angela ik ben 28 en heb al 3 jaar een relatie met een jongen die al een kind van zes heeft uit een vorige relatie,zelf wil ik al een tijdje aan kinderen gaan beginnen maar bij mij het zelfde probleem dat mijn vriend nog wil wachten   en ik heb zelf zo iets van ik ben 28 en jij 33 dus wat is het probleem maar mijn vriend wil eerst alles op de rails hebben financieel en ik denk gevoelsmatig en misschien om weet ik veel nog wat handje redenen. dus word het nog wat oefenen en geduld hebben tot hij vind wat dan het juiste tijdstip is ?dus voel ik met je mee aleen jij hebt nog het geluk dat je ongeveer weet waneer het dan kan gaan gebeuren dus ik zou zeggen meid heel erg veel succes en nog een ietsie pietsie geduld

groetjes angela28

Terug
Bovenaan