zijn er nog meer meiden die nog niks hebben gehoord van hun kraamzorg?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

mijn titel zegt denk ik al wel voldoende! hihi!
ik ben nu 33 weken en heb nog geen teken van leven gehoord van mijn kraamzorg.... ik kan ook niet terug vinden op hun site in welke week ze contact opnemen met je.

Nu vind ik het wellicht nog wat vroeg om ze lastig te vallen dus ik dacht... misschien hebben jullie ook nog niks gehoord?

XXX Snoopy!

hoi snoopy

ik heb ook nog niks gehoord van hun ik dacht dat het bij mij pas in week 36 bellen of langs komen zou het zo effen opzoeken.

zelf ben ik al 34,2 dus schiet al aardig op.

doei doei lucy

Ik ben morgen 35 weken en heb ook nog niets gehoord! Gisteren heb ik dat maar eens nagezocht, want dat ze zo laat kwamen, daar kan ik me van de anderen niets meer van herinneren. We hebben nu een ander kraamcentrum en in de brief staat, ong. 4 weken van te voren. Ik vind dat wel wat krap!

Francien

Hallo,

Mij hebben ze al wel gebeld en volgende week komen ze langs voor een intake gesprek of zoiets. Ik ben nu trouwens 34 weken.
Groetjes Erpie

ja ik ook eigenlijk niet nu dat julli erover beginnen denk ik daar weer aan hahaa

ik geloof dat er een week of 8 van te voren stond dat zal dus rond deze tijd zijn ongeveer nou wacht wel even af anders bel ik van de week wel even

groetjes van cora

Hoi dames,

Ik heb ook nog niets gehoord van de kraamzorg. Twee vriendinnen van mij die dezelfde kraamzorg hadden werden rond week 31 gebeld voor een afspraak...
Ik ben nu 32 weken en nog niet gebeld.. kijk het nog een weekje aan en anders bel ik zelf eventjes!

Groetjes Marleen

Maak je geen zorgen. Ik ben nu 35 weken en ze belde afgelopen maandag voor een telefonische intake. Kwam toen niet uit dus ze bellen komende maandag weer terug.
Groetjes
ELsa

Ik heb ook nog niets gehoord hoor. Ik wacht het wel af. Mocht ik de tweede week van oktober nog niets gehoord hebben dan geef ik ze wel een belletje.

Terug
Bovenaan