Zijn er nog meer van die ik-vind-het-wel-best-kindjes ??

Hoi meiden..
Wat zijn jullie kindjes allemaal snel zeg, meerdere "tijgeren" al.
Nou aniek die ligt op dr rug, stopt alleen dr teentjes in dr mondje en rolt afentoe op dr zij. Meer niet!!! Ja tuurlijk heeeel veel lachen. Maar nog geen teken van omrollen o.i.d.
Ik maak me er geen zorgen om, ik heb een kereltje van 2 jaar rond lopen, dus ik weet dat het wel komt. Maar ik was benieuwd of er nog meer van die ik-vind-het-wel-best-kindjes zijn.

Groetjes danielle, mv Aniek (6 maanden) en Davidjan (2 Jaar)

hier nog 1 hoor! Milo rolt wel van zijn buik naar zijn rug maar daar houdt het echt mee op! Hij vindt 't allemaal wel prima. Heb jij dat niet, dat je nu veel relaxter bent dan bij de eerste? Bij de eerste ben je veel meer gestresst (dat is niet het goede woord ervoor maar weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen),  ik vergeleek ook veel meer met andere kinderen,  en als ik nu snelle kinderen om me heen zie doet het me helemaal niets! Komt vanzelf!
liefs Stephanie

Ja hier ook! Tyche kan nu sinds ong 2 weken op haar buik rollen. Maar daar houdt het mee op. Ze kan echt nog niet kruipen/tijgeren. Met haar voetjes spelen doet ze wel al maar ook nog  niet in haar mondje. Ze is wel goed in sokken uittrekken en kwebbelen en gillen.
Ik maak me er niet echt druk om maar soms vraag ik me wel eens af hoever ze nu al zou moeten zijn maar dat komt misschien ook omdat het mijn 1e is.
Hoe komen jullie trouwens bij de naam van jullie oudste?? Vind hem erg apart en leuk!

Groetjes Kirsten mama van Tyche (a.s. zondag is ze 6 mnd)

Ja idd bij de eerste ben je helemaal gefixeerd op dat je kindje maar sneller is dan een ander kindje, en maar vergelijken enzenzenz.. je maakt je zelf heeeeelemaal kriebelig, hihi  (bij mij in ieder geval) En nu heb ik zoiets van, het komt wel goed.

Nouww.. ik ken iemand in de verste verte, die David-Jan heet. En ik vond het wel een leuke naam. Dus vandaar. Maar mijn man heet Gertjan, dus iedereen dacht ik het begin dat hij naar ons vermoemd was, Had ik zelf nog helemaal niet over nagedacht. Maar het had gekund.

Danielle

Ik wilde het net gaan vragen....hahaha
Stef vindt het ook allemaal wel prima.
Ik leg hem regelmatig op zijn buik, maar hij snapt nog niet eens dat je dan ook iets kan pakken.....Ik denk dat hij niet achterloopt ofzo, dus ik maak me er niet druk om. Maar soms als ik lees van al die snelle baby's..... Ach...hij lacht veel hij rolt op zijn zij, hij kwebbelt en hij eet goed. Dus het zal wel goed zijn denk ik.

Blij te horen dat ik niet de enige ben...
Liefs Annet

hoi hoi

nou hier nog zo'n eentje, soms denk ik goh meid dat doe je snel dan draait ze bijv op van haar buik naar haar rug, maar dat is nu ondertusen alweer bijna een maand geleden,dat ze het voor het laatst heeft gedaan.... hahahahah

gisteren voor het eerst van rug naar buik, maar vandaag ,, nee hoor......we doen het gewoon niet meer..

ach ze draait al heel ver op haar zij en probeer dan helemaal rond te buigen zodat ze ergens bij kan.......maar verder rollen....daar doen we gewoon even niet meer aan.. daar worden we veel te moe van..

maar aan de andere kant.....ze vond het al heel vroeg leuk om op mijn benen te gaan staan, wiebelt al heel lang heen en weer op schoot, spettert al heel lang de hele badkamer blank....begint al te brabbelen van bababababa..dus het komt vast goed...

Ach iedere kind ontwikkeld zich op zijn of haar eigen manier.

liefs tobi..

Hallo

Ook mijn zoontje 7 maanden en 1 week doet nog niks wat op kruipen lijkt.
Draaien kan hij erg goed maar verder nee hoor, het lijkt er nog niet op.
Op de grond liggen vind hij ook niet zo, zelfs niet op het boxkleed op de grond alleen als mama meedoet.
Ach,het komt allemaal wel nog even dan moeten we erachteraan.

Groetjes Judith.

Marin kan sinds gisteren op haar buik draaien, en ze draait ook maar meteen terug! (scheelt weer ducktape! )

Maar voor de rest doet ze nog weinig, stopt nog niet eens haar tenen in haar mond! Vindt ze gewoon niet interessant.

Terug
Bovenaan