zijn er nog meer zwanger

Hallo allemaal.
Ben even benieuwd. Zijn er nog meer zomer 2006 mama ´s die net als ik ook weer zwanger zijn.
Ik weet het sinds afgelopen maandag dus is nog pril maar ben zo blij!!

Groetjes
driedec

Proficiat hoor. Leuk voor jullie! Er zijn inderdaad wel meer moeders weer zwanger. Ik kan alleen even niet zeggen wie. Ik ben nog al kort van geheugen, maar met wat speurwerk op het forum, kom je vast wel een topic tegen.

Groetjes Fonske

JOEPIEEEEEEE!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd!!!!! Wat ontzetend leuk voor je!!! Volgens mij begint het al bij velen hier te kriebelen. Er zijn inderdaad weer wat zwanger. Moet je even op de babykalender kijken, daar heb ik het bij op gezet.
Ik weet niet of je zelf al op de babykalender staat??? Misschien met je echte naam, maar anders: zet jezelf er even bij en dat vermeld ik erachter dat je weer in blijde verwachting bent!!!

Ik herken je naam nog van het augustus 2006 forum inderdaad...

Groetjes happyM mv Tygo (31-08-2006)

Hoi

PROFICIAT!!
ben wel jaloers hoor...wij willen ook graag een 2e huppie....We zijn hard ons best aan het doen ..hihi...

maar op de 2e pagina staat een baby kalender...hierbij staan ook alle zwangere zomer mammas vermeld...

groetjes lonneke

gefeliciteerd!!!
hier nog een zwangere muts..haha ben nu net over de 20 weken dus alweer over de helft!
Kelvian is geboren op 8 juli en ik ben nu op 22 aug. uitgerekend.
Een hele goede zwangerschap!!

groetjes san

Hoi hoi,

Nee ik ben niet zwanger,maar ik wilde je wel eventjes van harte feliciteren en veel gezondheid en een fijne zwangerschap toewensen.

Groetjes en liefs Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan