Zijn er nog moeders die zwanger willen worden van de vierde???

A

Anoniem

Guest
Hoi,
ik ben geeske en 29 jaar, getrouwd met een brandweerman en hopen samen snel zwanger te zijn van onze vierde,
ik ben al moeder van drie kinderen twee jongens en een meisje,
alle soorten al nietwaar??
maar toch ondanks dat ze alle drie veel gezondsheid problemen hebben, is onze wens voor een vierde erg groot, het is zeker niet gezegd dat de vierde dan ook problemen zou hebben, zijn er meer ouders die voor een vierde kindje gaan???
we hopen dat het niet lang hoeft te duren, maar wie weet, ik heb op mijn vorige zwangerschappen niet lang hoeven wachten, stoppen met de pil en de volgende maand zwanger, zou erg leuk zijn al dat weer zo mocht zijn, maar ja het is nu al wel weer bijna 4,5 jaar geleden, aangezien onze jongste telg alweer 4 is
ik hoop hier vele moeders te mogen ontmoeten om leuke ervaringen mee uit te wisselen,
uitraadt alle a.s. moeders,

Hoezo je hebt alle soorten al?

Ieder kind is uniek, dus nog velen soorten te gaan.

Succes

Miep

(inmiddels voor de zevende keer zwnager en hoopt in april hara vierde kindje in haar armen te houden (heb ook twee meiden en een knul))

hoi hoi
mijn man en ik zijn nu voor de eerste ronde bezig en het waordt ons zesde kindje.we hebben nu 2meiden en 3jongens.ik vindt het zo verschrikkelijk gezellig zo,n groot gezin.
liefs sil

:euk hoor zo'n groot gezin. Denk dat wij het gezien mijn leeftijd toch maar bij vier houden. Had stiekem wel gehoopt op een tweeling, dat zou een leuke grap zijn geweest.

Miep

hoi,
wij zijn ook bezig voor nr 4,het is nu ronde 6,ik ben vandaag 4 dagen over tijd,nooit eerder gehad want ik ben juist erg regelmatig,maar helaas heb er al een paar testen tegenaan gegooid maar hij blijft neg.het is lastig want ik ga morgen op vac naar cp,zwemmen dus,en ik ga er van uit dat het niet raak is maar wil dan wel graag dat de  komen zodat we weer naar de volgende ronde kunnen.ook is er geen ongipijn te bekennen.het valt dus niet mee maar ja.....
groetjes romy

Terug
Bovenaan