Zijn er nog veel meidames over?

Was even nieuwsgierig, omdat het relatief rustig is op het forum. Maar zijn er nog veel meimama's in afwachting van hun kleine? Zelf ben ik woensdag uitgerekend. Ik zit echt met smart op de kleine te wachten, mijn man trouwen ook hoor. Zie best op tegen de bevalling trouwens. Ben echt slecht met onverwachtse dingen en dit is toch best iets waarvan ik absoluut niet weet hoe het gaat verlopen. Misschien maar goed ook, anders zou ik misschien helemaal zenuwachtig worden ;)
Ik moet pas woensdag weer op controle, maar stiekem hoop ik dat ik die controle niet meer haal.
Groetjes Bianca

Hey Bianca!

Hier ook nog een mei-mama!
Ik was 13 mei uitgerekend, dus nu 9 dagen over de datum.
Het valt allemaal niet mee maar morgen word ik ingeleid, dus hoop ik morgen of overmorgen mijn zoon in me armen te houden.
Ik dacht ook altijd dat ik nog voor de uitgerekende datum zou gaan bevallen, maar daar dacht mijn mannetje anders over! Haha! Ik hoop voor je dat je gelijk hebt, want over de datum gaan is niet echt heel leuk.
De bevalling gewoon over je heen laten komen, hij/zij moet er toch uit!!!

x Manon

Ben er ook nog, vandaag uitgerekend. Had ook gehoopt dat ze eerder zou komen, maar dat is wishfull thinking. Nu maar hopen dat ze niet te lang gaat wachten want zometeen word ik nog een juni mama. We wachten af.... Niet 1 van mijn sterkste eigenschappen, maar ik kan nu niet anders.

Succes iedereen die nog moet bevallen!!!

Ja hier nog iemand, Ik ben ook woensdag uitgerekend.
Tja en wat kan ik nog aan jullie verhalen toevoegen, niets denk ik.... hier hetzelfde.. ongeduldig, veel te veel ongemakken dus echt allebei aan het wachten tot ze eindelijk de wereld wilt komen bewonderen ;)

@Manon1304, succes met de inleiding morgen... spannend joh maar erg fijn dat je niet langer meer hoeft te wachten nu.

@ de rest succes met wachten, ik hoop echt dat dat gauw over is.

Liefs

ik ben er ook nog hahaha.
Ik ben donderdag uitgerekend...
en ik moet dinsdag weer na de vk....had eigenlijk ook gehoopt dat ik er niet meer heen hoefde... maar ja...

manon heel veel succes morgen,,nog ff en dan heb je je zoontje in je armen...

En alle andere succes hoop dat het bij ons ook allemaal niet meer lang duurt...

Terug
Bovenaan