zijn er nog wel bekenden?

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Ik zwerf al sinds Juli vorig jaar op dit forum en in het begin was ik meer aanwezig dan nu.
Ik vroeg me af of er nog een paar bekenden waren van toen die nog niet zwanger zijn en mij nog kennen.
Toen reageerde ik ook vaak onder de nickname "Bri"
Heb ook een tijdje de nodlijst gedaan,maar omdat ik zwanger was,mee gestopt.

Dusseh.....zijn er nog bekenden??

Groetjes Jacqueline (Bri)

hoi!

ik weet wel wie je bent hoor!

Ben zelf ook op vakantie geweest en in de vakantie ongi geworden. Na de vakantie ben ik toch maar naar de ha gegaan en die heeft me doorverwezen naar de gyn, dus ben benieuwd.
We zijn nu bijna een jaar bezig en hebben al een zoontje van ruim 2.
Jij hebt een dochtertje van 4 toch? Zit ze nu op school?

Groetjes Janu

Ook ik ken je nog! En ja, ik zwerf hier ook nog steeds af en toe rond. Helaas nog steeds niet zwanger. Ben nu begonnen met Clomid, dus maar afwachten hoe dit gaat uitpakken. Zitten nu in ronde 14... dacht ik.

Hoe is het met jou?

Groetjes Yvet

hoi hoi,

ik hoor ook nog bij de ''oude bekenden''...ik zwerf hier ook rond sinds juli vorig jaar!

hoe is het met jullie?

dikke knuffel Wilma

He hallo,

Zoals je ziet ik ben hier ook nog altijd van de partij hoor, misschien ken je me nog?
We zitten ondertussen in ronde 15. We zijn druk bezig met trouwplannen en hebben het zwanger worden even op de 2e plaats gezet.
Heb ook nog steeds die stap naar de huisarts niet durven zetten, maar die komt nog wel een keer hoor. Hoop dat het niet nodig zal zijn en we allebei, jullie ook eens heeeeeellll veeeeeellll geluk mogen krijgen.
Alles goed met jou? Ik weet dat je een miskraam hebt gehad.....lijkt me erg moeilijk. Hoop dat je het een plaatsje hebt kunnen geven. Je hebt een dochtertje hè? Geniet maar iedere dag van haar!

Veel succes en tot gauw!

Liefs Famke

Hoi Jacqueline

Ik ken je nog hoor! En ook de andere dames die hebben gereageerd. Ik ben in november op dit forum beland en zit inmiddels in ronde 12 voor tweede kindje. Mijn dochter is 2,5 jaar.

Het valt me wel op dat de reacties minimaal zijn, dat betekent dat de meeste 'oude bekenden'   inmiddels niet meer actief zijn of naar het zwanger-forum zijn vertrokken! Ik hoop echt dat we daar binnenkort met z'n allen naar toe kunnen verhuizen. Succes allemaal!!!!!!!!!!!

Grtjs, cee

Heey kijk,daar zijn wat bekenden    

Ik heb inderdaad een dochtertje van 4 en van haar genieten doe ik zeker!!
Maar ondanks dat we dus al een schat van een dochter hebben,wil ik nog steeds zoooo graag nog een humpie erbij,vooral omdat ik weet hoe ontzettend leuk het is!!!

Zit ondertussen aan mijn 3e clomid kuur,dit keer een dosis van 100mg en moet vrijdag weer naar de gyn om te kijken of er wat groeit!
Hooop het zo,wil weer zwanger zijn.....samen met mijn man genieten van zo'n wondertje....i hope soon......very soon....voor ons allemaal dan heh    

groetjes Jacqueline

Terug
Bovenaan