zijn er nog wel zwangere a.s. mamam's??

hallo dames!!

goh wat zijn er al veel kleine beebjes geboren, echt super leuk hoor!!
maar ik wil nu ook zo graag
ik vind het zo leuk om al die mama's te feliciteren en om de verhalen te lezen, oke nou zijn het niet altijd mooie verhalen maar ik lees toch ook dat het allemaal de moeite waard is.
dat doet me dan weer super goed.
zijn er nog wel zwangere a.s. mama's in de omloop??
volgens mij zijn we er ook bijna of niet?
nou ja ik moet nog maar even volhouden he!!

groeten annlies 39 wkn

Dag dames,

Ik ben dan wel al bevallen, maar kan mij zo goed indenken dat jullie ook zo graag willen dat het zover is... vooral als je overtijd loopt.... dan denk je iedere keer... zal het???!!!

Ik liep dan zelf   maar 3 dagen overtijd... maar toch... veel last van voorweeen gehad...die hebben trouwens wel geholpen bij een snelle bevalling... dus dat was dan weer iets positiefs...

Sterkte hoor!!! en succes met de bevalling!

Groetjes Kirsten (Russell 10/9)

Hier ook nog een zwanger hoor, ook in afwachting van de bevalling.
Als je de verhalen leest van degene die bevallen zijn, tja dan wil ik ook.
Maar dus nog even geduld hebben, ik ben nu 41 weken en 3 dagen, dus heel lang gaat het niet duren meer, of spontaan of inleiden, maar meer dan een week zal het wachten niet meer zijn.
Morgen weer naar de vk.

Alice
41w3d
www.hetgrotewonder.web-log.nl

Voor alle nog zwangere mamas:

Houd nog ff vol, het is allemaal meer dan de moeite waard! Ook het wachten.....
Ik hoop dat jullie heel snel jullie beebjes in de armen mogen houden. Ik kan m'n geluk nog steeds niet op!!!

Sterkte en geniet!

Groetjes,
Nathalie

Hallo mede-bijna-mama's, (en alle andere mama's en papa,s van harte gefeliciteerd!)  

vandaag ben ik 41+2, de dagen gaan heel langzaam maar eigenlijk mag ik helemaal niet klagen want zelfs nu gaat het heel goed met me!

- verveling en ongeduld (ja, wachten duurt lang)

Nog niks geen "voortekenen" morgen naar de v.k en als ik dat zou willen wordt ik dan gestript. En daarna maar afwachten..

Hebben jullie dat ook een stukje onzekerheid, waarom het kindje op zich laat wachten? (medische reden ofzo )

Nou iedereen veel sterkte met afleiding zoeken

Sabine

Ook hier nog een zwangere mama!

Ik lees het forum wel vaak, maar reageer wat minder vaak. Ik was de 19e uitgerekend en ben nu dus 40w en 5d. Vandaag naar de VK, ben benieuwd of ze gaan strippen??

Verder herken ik het gevoel van Sabrina heel goed. Vind het zelf ook raar dat er bij mij niets lijkt te gebeuren... alsof het niet helemaal werkt...

Andere mensen zeggen heel nuchter "dan heeft hij/zij het fijn binnen". Wou dat ik zo kon denken. Ben er zelf op een of andere manier ook van overtuigd dat het niet vanzelf gaat komen. Heb al weken last van voorweeen, krampjes, steken, misselijkheid etc,maar het zet helaas niet door!

Ik ben maar overgestapt op een puzzelboekje om de tijd te doden

Iedereen succes!

Een beetje onzeker ben ik ook wel geworden door het lange wachten. Ik ben vandaag bij de vk geweest, alles was goed, strippen lukt niet wat het zit allemaal nog dicht dus ze kon niet bij de vliezen komen.
Morgen moet ik weer voor bloeddruk te laten meten.
Vrijdag naar het ziekenhuis, dan krijg ik een CTG, een echo en heb ik een afspraak met de arts daar en wordt ik dus overgedragen van de vk praktijk naar het ziekenhuis.
Zaterdag ben ik dan 42 weken zwanger, waarschijnlijk moet ik zaterdag en zondag ook voor controle naar het ziekenhuis en zal ik maandag worden ingeleid, mits het niet eerder als nog spontaan begint natuurlijk.
Ik ben er nu ook echt wel aan toe hoor, tot vorige week donderdag had ik zoiets dat het allemaal nog wel ging en het niet zat was, maar die ommezwaai kwam in een keer dat ik het wel zat ben.
Maar ja, even afwachten hier dus nog.

Alice
41w4d

Terug
Bovenaan