zijn er ook dames die een vlokkentest hebben gedaan??

A

Anoniem

Guest
he hallo

volgende week heb ik een vlokkentest maar nu ben ik bang voor het onderzoek.
Zijn er nog meer die het al hebben gedaan?Hoe is het gegaan???

Hoi,

Omdat er bij ons kindje op de echo een afwijking te zien was heb ik een vlokkentest gehad. Valt erg mee maar doe wel rustig aan daarna ivm complicaties. Ik heb me een aantal dagen heeeel rustig gehouden. Veel pijn doet het niet. Het is even een venijnige prik maar dat is het dan ook.

gr.Ingrid

hoi,

ik heb afgelopen ma ook vlokkentest gehad en morgen krijg ik de uitslag.
In de eerste instantie zou ik een vruchtwaterpunctie krijgen, maar er kwam niets uit. Daarna hebben ze meteen een vlokkentest gedaan en als je geluk hebt lukt dat in 1 keer ?(helaas bij mij in twee keer). Uiteindelijk heb ik 3 prikken gehad, maar het valt best mee hoor, maak je maar niet druk. Daarna voelt het als menstruatiepijn en ik raad je aan om de rest van de dag wel rustig aan te doen.
Succes voor je vlokkentest en maak je echt niet druk. Tip: ga niet verder op internet neuzen zoals ik heb gedaan, dan maak je je alleen maar zorgen om een enkele prik die best meevalt.
Groetjes van een moeder van 3 kinderen.

De prik valt inderdaad zooo mee! Belangrijker is dat je daarna even flink rust neemt om de complicaties te voorkomen!
lfs ing

hoi allemaal

ik heb afgelopen dinsdag een vruchtwaterpunctie gehad en de prik viel erg mee. Mijn vraag is hoelang moesten jullie rusten ?, volgens de gyn. maar een dag tenminste dat zei hij tegen mij maar hebben jullie het langer rustig aan gedaan ik heb verder nergens last van gehad

groetjes indy

Hoi, ik heb 2 keer en vruchtwaterpunctie laten doen.
De eerste keer ging prima, de tweede keer ben ik dezelfde dag vruchtwater verloren.
De eerste dag is het belangrijkste. Als je die zonder problemen hebt doorstaan dan zeggen ze dat alles goed is gegaan. er zit gewoon het risico aan dat de vliezen scheuren. Doe inderdaad vooral de eerste dag rustig aan en de rest van de week niet zwaar tillen en bukken.
Succes.

Terug
Bovenaan