Zijn er ook dames die eerder testen of ze zwanger zijn???

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Bij mijn vorige zwangerschap (helaas snel een miskraam) he ik een paar dagen eerder getest met Romed zwangerschapstest. Kreeg continu een negatief antwoord, maar 1 dag voor mijn nod kreeg ik wel een positief antwoord. Zijn er dames die eerder testen en met welk merk?

Ik ben er één die ook van te voren wil weten of het een jongetje of meisje is (zo nieuwsgierig).

Hoi,

ik heb getest op de 13de dag na mijn eisprong en had een positieve uitslag, dus kan wel...

Groetjes,

Anna V.

joehoe

ik heb 3 dagen voor mijn nod positief gestest..ben nu ruim 8 weken zwanger...

succes hoor!

liefs sweety

Ik maak snel het HCG hormoon aan, en test altijd ( de laatste 3 zwangerschappen in ieder geval wel) op de 11e dag na mijn eisprong al positief.

Maar ik weet ook dat dat uitzonderlijk is.

Miep

Hey hallo,

Ik heb ook een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden getest, omdat ik het gevoel had dat ik zwanger was (na een eerdere miskraam herkende ik de symptomen). En was ook meteen positief, ik hoefde niet eens te wachten. Ik heb gewoon een test van het eigen merk van de Trekpleister gebruikt.
Ben nu 25 weken zwanger en was ook te nieuwsgierig wat het zou worden, ik kon echt niet wachten. Bij de 20 weken screening hoorde wij dat het een meisje is!! Ik kan me geluk niet op en ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet!! 7 september een 3-D echo, spannend!!!
Jullie in iedergeval heel veel suc6!!!

Groetjes
Sies

Hoi
Ik test ook wel eens van te voren, zoals woensdag.. Mijn NOD is zaterdag..
Woensdag  had ik een CB test en t werd heel even een kruisje, toen schrok ik een beetje, moest er even om lachen en toen was t kruisje weg..?!?! werd dus steeds lichter en trok weg!  snapte er niets van, t was er echt maar na een minuut weer foetsie..
Dus ik ga vandaag maar een test halen en dan niet voor morgen testen in ieder geval!

Groetjes!

Welke testen hebben jullie gebruikt?

Ik gisteren een sensitest en negatief (moet 28 aug pas mijn nod krijgen) en vandaag ook een zeer gevoelige en weer niet positief.
Ik heb vreselijk last van mijn onderrug en dacht dat dat kwam doordat ik zwanger zou kunnen zijn, maar het kan natuurlijk ook door rode duivels komen.

Carmen

Hoi,

Ik denk dat je toch iets te vroeg hebt getest, je kunt beter wachten tot je nod of erna.
Bij mijn 1e, helaas ook een miskraam, kreeg ik ook pas een positieve drie nagen na nod!

Succes, ik mag over twee weken weer testen!
Gr. Roos

ps, ik gebruik sensitest maar als die postief is doe ik een paar dagen later een CB voor een mooie foto!

Terug
Bovenaan