Zijn er ook FRIESE memmen in spé!

Hoi hoi,

Als alles goed mag gaan krijgen wij begin jan/eind dec. onze vierde wondertje!
Ik zit niet zo heel vaak achter de comp. DRUK DRUK DRUK!
Dus nou leek het me leuk een kleine selectie te maken want met iedereen contact houden/maken is wel wat lastig! Lijkt me leuk om te zien of er ook Friese meiden zijn die hier lekker over hun zwangerschap en a.s ouderschap kwebbelen!

Tot horens....

Ennuh voor al die meiden die hun zwangerschap te snel hebben zien eindigen...
STERKTE!!!! Veel kracht......voor sommigen vrij snel overheen te komen voor anderen licht dat weer wat moeilijker!

hallo,
hier een mem, maar kan niet fries schrijven hahahaha (spreken doe ik het wel hoor).
ik heb een dochter van bijna 1 jaar. en ik ben eind jan. uitgerekend.  ik dacht 3 weken verder te zijn maar volgens de echo niet dus. ben nu dus 8,5 week.
groetjes

Hallo hier nog een mem. Ik kan het alleen niet schrijven en spreken, maar wel lezen en verstaan hoor.
Ik woon in Leeuwarden, heb een dochter van bijna 2 en verwacht eind januari ons tweede kindje. Maandag heb ik de echo, ben best zenuwachtig. Is allemaal wel weer spannend hoor.
Ik heb ook niet echt veel tijd om veel actief te zijn op het forum, maar het lijkt me hardstikke leuk om vragen en ervaringen uit te wisselen.

Groeten Monique

Haha, grappig. Deze hier ook uit Leeuwarden ;) Kan uitstekend Fries verstaan, lezen, maar absoluut niet schrijven haha. Spreken gaat me redelijk af. Doe het alleen nooit haha.
Hiervoor een miskraam gehad en nu 9 weken zwanger.
Leuk al die Friese memmen hier!

A Goeie!!!!!
Hier nog een mem ben zwanger van de 3e. Frysk prate gjit goet mar it skriuwen een bytsje minder mar dat maket niks sa kinst der ek noch om laitsje toch?
Ha tiisdei wer een echo bin wol benijd haw dizze wike een rare enge wike han. Oant de oare kear
Alberdine

Terug
Bovenaan