Zijn er ook jonge moeders in de buurt van Rotterdam/Barendrecht?

Hoi allemaal!

Ik ben Naomi en 22 jaar oud. Ik ben de moeder van Fay die nu alweer bijna 5 maanden is.
Ik woon met mijn gezinnetje in Rotterdam. Helaas heeft nog  niemand in mijn vriendenkring kinderen. Heb nog wel contact met ze, maar ze zitten ook niet elke keer op mijn kinderverhalen te wachten.
Daarom zou ik graag andere moeders willen ontmoeten.

Ik hoop reacties te krijgen!

Groetjes Naomi en Fay
 
Hoi Naomi,

Ik ben Aafke (30) en heb ook een dochter van 5 maanden, Floortje. Ik woon in Capelle a/d IJssel, vlakbij Rotterdam dus! Geniet jij ook zo van je meisje?

Groetjes,
Aafke
 
heyhey

ik ben do, 20 jaar (bijna 21 :p)
ik heb een dochtertje van bijna 14 maanden, nathalia.
we wonen met zn 3tjes (mn vriend,nathalia en ik) in delfshaven.
hart van rotterdam dus :D

groetjes, do
 
quote: dotjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2009 11:25:05'));

heyhey

ik ben do, 20 jaar (bijna 21 :p)
ik heb een dochtertje van bijna 14 maanden, nathalia.
we wonen met zn 3tjes (mn vriend,nathalia en ik) in delfshaven.
hart van rotterdam dus :D

groetjes, do





Hoi Do!

Leuk dat je reageert:)
Prettig dat je van mijn leeftijd bent en ook een dochter hebt!
Jeetje moet wel ff wennen aan dit, dit is allemaal nieuw voor mij schrijven op een forum hahah..
Toffe lokatie om te wonen delfshaven, lekker dicht bij het centrum. Voordat ik zwanger werd woonde ik ook in de buurt van het centrum samen met mijn vriend. Alleen wij moesten verhuizen omdat we in een antikraak woning woonde, nog in mijn studententijd.
Nu ben ik verhuisd naar zuid, wel even wennen hoor aan de andere kant van de brug.
Je bent bijna 21, dan was jij ook best jong zwanger.  Zat je ook nog op school of werkte je toendertijd?
Nou weer genoeg vragen voor vandaag;) Hopelijk mailen we  weer!

Liefs Naomi

 
hey naomi

nou, ik vind het niet zo'n toplokatie hoor, delfshaven hihihi.
ja, t is lekker dicht bij de stad, maar daar houd het ook me op.
winkels zat hier (nieuwe binneweg, schiedamseweg) maar geen kinderboerderij of speeltuintje te bekennen!

zuid zou ik persoonlijk ook niet willen wonen hihihi.

ik was idd best vroeg zwannger.
was 18, bijna 19 toen ik zwanger werd van mn huidige vriend.
de meeste denken dan gelijk dat het een ongelukje was, mar dat was het niet hoor.
we wilde heel graag zwanger worden! na een hoop problemen(o.a. een buitenbaarmoederlijkezwangerschap)  werd ik toch zwanger van ons wondertje!

mn studie had ik al helemaal afgerond, een jaar daarvoor (ben vroege leerling)
ben kapster nu, alleen doe er niks mee hahaha.
ik werkte toen die tijd nog wel, tot mn 7e maand van mn zwangerschap. toen moest ik volkomen rust houden en mocht dus niet meer werken.
ook niet erg, krijg toch wel betaald :p ziektewetuitkering :p
nu ben ik lekker thuis met mn dochtertje.
heerlijk hoor!

en jij? werk je? of studeer je nog?
hoe oud is je kleine? ben je nog samen met de papa?
was jij gepland zwanger? hahaha wat een hoop vragen.
misschien anders beter als we gaan mailen?
dit is mn e-mail adres: do-tjuh@hotmail.com
is teminste alles prive he ipv dat iedereen mee kan lezen :D

liefs, do


 
Hallo,
Ik ben Marisha (27) en mama van Joey (16 mnd).
Leuk dat er al wat reacties op dit forum staan. Ik heb hier ook al eens een berichtje geplaatst, omdat ik soms het mis dat er neit gewoon wat meer mama's en kindjes in de speeltuin zitten. Misschien is het leuk om met z'n allen eens af te spreken in een leuke speeltuin? Taka Tuka Land bijvoorbeeld?

Groetjes
 
Zelf kom ik uit Rotterdam-IJsselmonde, maar nu wonen we in Alblasserdam, wel zo'n beetje binnen de straal. Ben 27, mijn man 23 en onze lieve schat 2 maanden.
 
Terug
Bovenaan