Zijn er ook mama's uit het noorden des lands die wat af willen spreken?

Hoi! Ik las dat er in het zuiden van het land een 'mama-bijeenkomst' georganiseerd wordt. Zijn er ook mama's uit het noorden die wat af willen spreken?

hallo

wat leuk dat er nog een initiatief komt! jullie zijn trouwens van harte welkom in den bosch, hoor, maar ik snap dat het ver is... veel plezier als het tot een ontmoeting komt!

rosanne

Hier is iemand uit groningen.............
De meeste vriendinnen van mij genieten nog volop van het studentenleven of vrijgezellen bestaan. Lijkt me dus leuk om lekker even te beppen over de kids.

Anne

Wat leuk dat er al zo snel reacties op dit onderwerp zijn. We zijn al met z'n 6-en (incl babies, hihi). Ben benieuwd of er nog mama's bijkomen. Hebben jullie al nagedacht over een plek waar we af kunnen spreken? Ik zat te denken aan Oranjewoud (bij Heerenveen)... Als jullie ook nog iets weten...

hoi,

Idd is voor mij heerenveen ook veel dichter bij! (25 minuten) Den bosch zeg dat is best wel ver, zo'n 2 uur met de trein vandaan. Ik kom uit meppel. Of kom je uit den bosch oost? ook 2 uur hier vandaan. (ns-site hiihi). Maar lijkt me wel erg  leuk om wat af te spreken!

grt suuz mv joshua 8-2-07

hoi,
Leuk, woon ook in meppel. Suuz, kunnen we misschien samen gaan? Kan je met me meerijden als je wilt. Moet natuurlijk nog wel kijken of ik kan, maar anders leuk!

groetjes,
Daphne

Terug
Bovenaan