Zijn er ook mannen hier te vinden??

Ik ben dan Remco de vader van Tessa, maar ik ben benieuwd of er nog andere mannen te vinden zijn, of dat ik alleen met heel veel vrouwen loop te kletsen en ervaringen uit te wisselen

Is Heel gezellig hoor daar niet van

Groetjes

hoi,

mijn man schrijft niet maar leest wel vaak en vraagt mij ook af en toe om bepaalde dingen te plaatsen.

(mischien een beetje bij de hand hoor), maar schrijf jij alleen onder deze naam of ook je vrouw, of voed je alleen op......mischien is het al eens besproken en let ik niet goed op, dan excuus) ben gewoon nieuwsgierig

Leuk, een man erbij!

Nee, die van mij leest alleen wat ik hem laat zien. Dit is duidelijk niet zijn ding, maar man of vrouw, mij maakt het niet uit wie er hier lezen of schrijven!

Groetjes Ilona

Hoi hoi

Ýk denk niet dat hier erg veel mannen te vinden zijn
Maar wel dat heel veel mannen met hun vrouwen meelezen
Want ookal zeggen ze van niet....mannen zijn net zulke aagjes als wij vrouwen zijn haha
Mijn vriend leest ook vaak vanachter mijn rug mee en geeft dan zijn commentaar
Soms doe ik er wat mee en soms niet
Moet hij zelf maar een naam aanmmaken haha

Wel leuk trouwens dat er ook een man tussen zit....
Tis weer een andere kijk op t geheel

Groetjes Xennah

ik vind het wel grappig dat er een man bijzit....
mijn man leest wel vaak mee en ik vertel hem ook vaak dingen...stiekem vindt hij het ook leuk hoor!!!

liefs marijke

Lachen hoor, een man erbij! Welkom!

Mijn man roept af en toe wel dat hij mee wil schrijven en berichtjes gaat plaatsen, maar ja..... woorden en nog geen daden! Wie weet komt het nog. Hij leest wel mee af en toe.
En is meegeweest naar de meeting in Den Bosch, waar overigens ook 4 mannen te vinden waren.

Groetjes
Rosanne

Hee leuk een man erbij, mijn man had net even mijn plaatsje ingepikt en las dus dit topic, wilde wel eens weten wat er nou verslavend aan was haha, heb hem nu weer weggejaagd hoor, hij moet maar weer kijken als ik er niet ben of even inloggen met zijn laptop......

Terug
Bovenaan