Zijn er ook meiden uit Drenthe?

A

Anoniem

Guest
Graag zou ik willen weten of hier ook meiden zijn die uit Drenthe komen en zo ja, waar uit Drenthe. Ik zelf woon in Beilen.
Wij zijn nu in ronde 10 geloof ik, ben de tel helaas een beetje kwijt. Deze week ben ik begonnen met temperaturen. Hoe lang zijn jullie al bezig?

Groet Westie

hey hey

hier nog een miep uit drenthe!!! ik woon in hoogeveen!!! Wij zijn in maart gestopt met de pil maar ik werd maar een keer in de 4 maand maar ongesteld!!! dus ik loop nu bij de gyn!! Heb de 1e ronde met clomid gehad en nu is het w8 tot me nod wat wat ong 13 dec is!! kus kus

Hallo,

ik ben Randy 25 jaar uit emmen, heb net mijn eerste zwangerschap
achter de rug, ik ben op 18 november bevallen van een dochter Ninthe,
die maar een uurtje bij ons op aarde mocht zijn voor ze een engeltje werd.
met de 20 weken echo zijn we er achter gekomen dat ons kindje een hele erge vorm van Spina Bifida heeft (zogeheten open ruggetje) ze was niet levensvatbaar buiten mijn baarmoeder, ze zou bij een voldragen zwangerschap hooguit 2 dagen leven met heel veel pijn daar ze in de zwangerschap een ernstig waterhoofdje zou ontwikkelen. wij hebben gekozen voor een vroegtijdige afbreking van de zwangerschap omdat we het niet reeel vonden om dit meisje dit aan te doen, dat verdiend ze niet, wij vragen haar tenslotte om op deze wereld te komen en niet andersom.

toch hoop ook ik dat ik weer snel zwanger mag worden, de vorige keer duurde het 8 maanden, maar stilletjes hoop ik dat het nu sneller gaat, ik weet in iedergeval dat ik zwanger kan worden.
moet nu eerst afwachten tot ik gestopt ben met vloeien en dan gaan we weer hard aan het klussen,

Liefs Randy

Ik woon vlakbij emmen maar de plaats hou ik voor me zelf omdat er maar 1 bekende uit dit dorp dit hoeft te lezen en de tam tam werkt.Ik ben 22 en een moeder van een dreumes (bijna 1)

Er zijn zo te zien niet veel mensen uit Drenthe.
Dat is wel jammer. Maar ja, wie weet komen er steeds meer bij.

Westie

He hoi hallo

Ook wij wonen in Drenthe, te weten; Nieuw-Amsterdam, vlakbij Emmen.

Kus kus

Hallo Basendien,

Welkom bij het Drentse clubje. In welke ronde zitten jullie.

Groetjes Westie

He bas en dien.

Mijn beste vriendin woont ook in nieuw-amsterdam vlakbij de basischool de bron waar woon jij ongeveer?Hebben jullie al kinderen of gaan jullie voor de eerste.

Terug
Bovenaan