zijn er ook menen uit het westen hier??

Hallo

ik had een vraagje, ik zie dat er veel mensen op dit forum in brabant wonen.
maar zijn er ook mensen die in het westen wonen en om precies te zijn het westland (tussen rotterdam en den haag) of omstreken??

nou ik ben benieuwd

groetjes annegien

Jij vond ons brabo's zeker wel gezellig overkomen met onze plannen om elkaar te ontmoeten...?

Ik hoop voor je dat in jouw buurt ook forummers zijn!

Groeten
Rosanne

Ja hoor!
Een Delftenaar hier die eerst heel lang in Rotterdam heeft gewoont!
Het viel mij inderdaad ook al op dat er veel zuidelingen op het forum zitten hihi...
Waar woon jij dan trouwens?

Ja zag er gezellig uit. Kom zelf uit limburg. Maar woon al een aantal jaartjes (6) hier en heb wel contact maar niet met moeders van kleine kinderen en of baby's dus dat lijkt me op zicht wel leuk

Groetjes annegien

Wat grappig 's Gravezande, mijn oma had daar vroeger een huisje aan het strand en daar gingen we dan in de zomer naar toe, ik ken het daar dus best wel goed!
Het is eigenlijk nog steeds mijn lievelingsstrand hier in het westen... Een van mijn beste vriendinnetjes runde met haar vriend een tijd de strand tent Soul beach, dat ken je dan waarschijnlijk wel? Grappig dit.

Weet niet hoe die strand tenten heten maar er zijn er twee,    Wij gaan ook regelmatig naar het strand we hebben nl ook een hond die kan daar lekker rennen, maar met een baby ga ik niet zo vaak zo'n gedoe allemaal. en  je zit helemaal  onder het zand. Ik vind het niks met baby's.

Waar woon je precies in delft. Ik ken het niet zo goed maar woon je bijv bij het spoor, of zh, centrum,      

Terug
Bovenaan