zijn er ook moeders omg arnhem/zevenaar

hoi ik ben benieuwd of er ook moeders uit de omgeving arnhem/zevenaar zijn lijkt me leuk om daar mee tips uit te wisselen en ons meisje heeft 4weken in ziekenhuis zevenaar gelegen lijkt me leuk om mensen te spreken die daar ook met hun kindje hebben gelegen gr bianca

hoi,

Ik woon in Elst en heb een sollicitatie lopen in Zevenaar. Ik zou er vanavond heen gaan om de puntjes op de i te zetten, maar we hebben het verzet vanwege de sneeuw.
Ik ben dringend op zoek naar een gastoudergezin.
Ik krijg   als het goed is morgen de formulieren voor het kinderdagverblijf de maatjes in Zevenaar maar over een paar maanden heb ik een gastoudergezin nodig, heb jij daar ervaring mee?
groeten Elke

ja ik heb donderdag een intake gesprek gehad met de kangaroe in duiven en die zijn nu een gastouder aan het zoeken als ze er 1 hebben gevonden gaan we een keer langs om kennis te maken en als het klikt gaat femke 2 maanden op proef daar naartoe en daarna wordt bekeken of het zo blijft

Hoi,

Ik kom uit Duiven en ben ook in Zevenaar bevallen met een keizersnee en heb daar dus 5 dagen in het ziekenhuis gelegen. Op zich een prima ervaring maar ik was wel blij dat ik er weg kon, eindelijk weer doorslapen (dat wil zeggen, tussen de voedingen door) 's nachts, zonder alle piepjes en heen en weer rennend personeel op de gang, heerlijk. Op zich wel aardige verpleging, vind je ook niet, op een paar wat chagerijnige na dan.

Groetjes,
Nienke

stress! Gaan jullie kindjes naar kinderopvang of gastoudergezin?
Ik heb een nieuwe baan en moet al 1 maart beginnen, maar heb geen opvang!
Zie mijn topic daarover! Baan is in Zevenaar!
groeten Elke

Terug
Bovenaan