Zijn er ook moeders uit Zeeland?

Ik ben Esther, de moeder van Fabienne, nu ruim 6 maanden oud.

Het lijkt mij leuk om weer  nieuwe moeders te leren kennen. Als je mijn andere topic gelezen hebt dan weet je dat ik best veel  vriendinnen kwijt ben geraakt  nu ik moeder ben en thuisblijfmama. Heel erg jammer  maar het is niet anders.

Wellicht ontstaat er een leuk contact  en kunnen we eens iets leuks ondernemen met of zonder kinderen.

Ik hoop op veel reacties!

Groetjes Esther
 
Hallo esther

Ik kom uit zeeland. Ik woon vlakbij vlissingen. Waar kom jij vandaan?
Ik heb 2 kinderen Shanice 13mnd en Milton 3 en een half. Ik zelf word volgende maand 35 hmm.Ik hoor het wel .

groetjes lisette
 
Ik heb net je andere topic gelezen ik herken het wel. Ik ben ook een thuisblijfmamma.
Ik heb soms ook het gevoel dat mensen ervoor weg rennen maar jammer dan. Ik kies ervoor om lekker bij mijn kindjes te blijven dan maar een minder luxe leven.
GROETJES LISETTE
 
Hoi Lisette,

Ik woon in 's-Gravenpolder,  vlakbij Goes en ben 37 jaar. Dat schatten ze me alleen nooit "hahahaha".

Ik vind het fijn om er voor mijn kindje te zijn, zeker nu ze nog zo klein is. Ik kies dus bewust voor voorlopig thuis zijn.

Jammer dat je niet ietsje dichterbij woont, op wandelafstand bijvoorbeeld ..., dan kan je wat makkelijker even bij elkaar  langs.

Groetjes Esther  
 
Hallo Esther

Ja jammer dat we niet meer dichtbij elkaar wonen. Ik zeg altijd ik heb voor kinderen gekozen dus ook om ze zelf groot te brengen.
Mijn tijd komt wel weer.

Moeders die werken heb ik veel respect voor maar ik kan het niet en ik kan het ook niet maken tegenover mijn oudste die is nou 3 en een half. Hij gaat 2 dagdelen naar de peuterspeelzaal maar dat is ook weer zo voorbij die uurtjes om 8.45 beginnen en moet alweer 11.15 halen dus je begin ook niks en shanice is nou 13 mnd ze is van 8 feb 2008.

Ik vind het ook heerlijk om al die sprongetjes mee te maken. Milton is zo eigenwijs ventje mamma ik wil brandweerman worden of politieagent nee astronaut kan ik naar de maan of nee toch maar dokter dan kan ik iedereen helpen. Hij probeert alle meiden uit op de peuterspeelzaal hij is al hevig verliefd geweest hihihi.
Mij schatte ze ook altijd jonger het is dat ik mijn grijze haren verf hihihi

groetjes lisette
 
Hoi,

Hier nog iemand uit zeeland, lewedorp wel te verstaan heb jaren gewerkt op 's-Gravenpolder bij SGS misschien wel bekend, werk nu in   het bedrijf van mijn schoonouders. Heb 3 kids van 6, 2 en 3 maanden dus lekker druk hier.Oja ben zelf 32.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan