Zijn er Ook tienermoeders zwangere vrouwen van 19jaar en jonger?

Hoi,
Ik ben nu geen 19 meer maar toen ik zwanger was van de eerste was ik ook 19.( wel bijna 20 raakte in mei zwanger en werd augustus 20) maar goed nog wel 19 dus.
Ik ben nu inmiddels 22 en onze zoon is nu 2 jaar en ik ben nu 19 weken zwanger van onze 2de. die word verwacht in juli. beide zwangerschappen waren geplant en we zijn er heel blij mee ik vond ons toen niet echt te jong( nu nog niet)
je moet het doen waneer je zelf klaar voor bent. want alles gaat hier verder super dus   leeftijd maakt niet zoveel uit denk ik als het maar niet TE jong of TE oud is.

groetjes

Hai

Ik ben 20 jaar. Nu 12 weken en 5 dagen zwanger. Hoe gaat het verder? Hoe ver ben jij?!

Succes

Hoi, senjo
ik ben er inderdaad zeker klaar voor om aan kinderen te beginnen en ik ben super blij met mijn zwangerschap.ik wens jou ook een hele fijne zwangerschap toe en heel veel plezier en geluk met de kleintjes groetjes

hallo,neo86
met mij gaat alles gOed.met jou ook?
ik ben nu  bijna 18 weken zwanger.en alles is wel spannend ik ben nu echt aan het afwachten of ik al iets voel,maar dat is gewoon even afwachten en een beetje ongeduldig haha verder verloopt mijn zwangerschap rustig en goed ben wel blij als het zo ver is ik ben nu wel benieuwd naar me babytje maar dat zijn alle zwangere vrouwen.en gaat het bij jou ook allemaal ze gangetje?hele fijne zwangerschap toegewenst en heel veel geluk met de kleine groetjes

Hoi,

Ik ben ook bevallen van een dochtertje toen ik 19 jaar was, (inmiddels 4 jaar geleden)  heb net pas de 2e gekregen op 14 februari.

Gr Elmira.

hallo,
ik was 18 toen ik zwanger raakte en net 19 toen mijn dochter werd geboren inmiddels ben ik 22 en heb na mijn dochter nog 2 zoontjes gekregen.

ik haal deze topic even omhoog voor een nieuwe jonge mama op het forum.

groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan