Zijn er ook vrouwen die na 1 vrijpartij zwanger zijn geraakt?

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Zijn er ook vrouwen die na 1 vrijpartij zwanger zijn geworden? Mijn man en ik proberen zwanger te worden maar het lukt ons niet om vaker dan 2 x per week te vrijen. (ook o.a. door drukte/stres/ vermoeidheid man door werk).
Ik hoop positieve ervaringen te horen en dat we nog wel kans hebben op deze manier?

liefs Lies

Hoi Lieszos,

Het is ons gelukt bij de eerste twee zwangerschappen, het is inderdaad moeilijk om vaker dan twee keer "verplicht" te vrijen. Zijn jullie al langer bezig?
Als je je cyclus stabliel hebt kun je het goed uitrekenen.

Heel veel succes

Liefs Charlie

Hoi Lies,

Ik zou me niet te druk maken als ik jou was hoor, bij mijn tweede had ik maar 1 keer sex gehad in die hele maand (rest vd maand was ik ziek) en zelfs toen was het in 1 keer raak. Gewoon doen wat kan en dan komt het heus wel goed!

Nee, ik zou me er ook niet teveel druk om maken. Ik snap wel wat je bedoeld. Wij kunnen alleen klussen in de weekenden omdat mijn man niet thuis is (int. chauffeur) Ik zit wel eens te denken... zal ik ovulatie testen gaan kopen??? maar ja als ik die koop heeft het dan wel zin??? Straks heb ik een eisprong door de weeks... weet ik dat en dan is ie niet eens thuis en zit ik weer te balen. We hebben samen afgesproken dat we na een jaar proberen naar de huisarts gaan. We willen dan ook gaan overleggen met z'n werk dat wanneer het nodig is om te thuis te zijn, dit mogelijk is. Er zijn vast meer chauffeurs met dit probleem en denk dat het bij de baas niet onbekend is.

Je kunt niet meer doen dan er in zit toch? Ik vind ook het klussen moet leuk blijven en geen verplichting. Hebben jullie dat soms niet dat het soms aanvoelt als een verplichting?

Veeel succes!!!

Hoi Lies,
Yep, ik heb een nichtje die tot 2 keer toe van 1 keer vrijen zwanger is geworden...
Dus je kunt echt wel van 1 spatje zwanger worden .

Heel veel succes!!!
Groetjes,
Dyonne

Ja hier heb je er eentje!

Ik raakte in verwachting van mijn dochter terwijl ik die maand slechts 1x sex had! En niet eens precies rond mijn eisprong (maar een dag of 3 ervoor!)

Nu ben ik alweer negen rondes druk aan het klussen maar het wil maar niet lukken. Misschien de volgende maand toch maar de frequentie omlaag doen, haha?!!

gr, cee

Terug
Bovenaan