zijn er zwangere vrouwen in de buurt van Doetinchem?

Hallo,

Ik vraag me af of er zwangere vrouwen zijn in de buurt/omgeving van Doetinchem.
Ik woon zelf in Anholt, net over de grens in duitsland. Ik ga wel in nederland naar de vk, in Ulft.
Ik woon hier pas sinds een jaar. Ik kom uit het midden van het land (nl dan he). Dus was wel even wennen hier, maar gelukkig is mijn schoonfamilie erg lief voor me, daar kan ik ook echt op vertrouwen. Zoals jullie begrijpen woonde mijn vriend hier al. Ik heb besloten om hier heen te trekken. En moet zeggen de achterhoek is geweldig, dat betreft bevalt het me erg goed hier, leuk aardige mensen en weinig criminaliteit.
Klinkt heel gek, maar als ik hier in de buurt kijk, zie ik bijna geen zwangere vrouwen.

Groetjes, Ris 28 weken
 
Hoi Ris

Ook in de Achterhoek zijn er zwangere vrouwen te vinden hoor
Ik ben er zelf namelijk 1 van. Ik woon in Doetinchem en vind het inderdaad erg prettig om in de Achterhoek te wonen. Ik woon al mijn hele leven in de Achterhoek (wel in allemaal verschillende plaatsjes) Dus ik zou zeggen: Je bent hier echt niet de enige met een dikke buik hoor

Liefs San (11 weken)
 
Hoi,



Hier nog een zwangere uit de achterhoek. Ik ga ook naar de vk in Ulft.
Voor mij is het allemaal nog een beetje spannend. 2 aug. een miskraam
gehad. Daarna niet meer ongi geworden en op 22 sept. een positieve
zw-test. Ben afgelopen voor het eerst naar de vk geweest voor een echo.
Zou dan 7 weken zijn. Maar de vk kon nog niets zien. Ze twijfelde zelfs
of ze de baarmoeder wel zag?!? Moet nu as donderdag weer terug voor een
echo. Hoopzo dat ze dan meer zien. Voel me namelijk erg zwanger.
Misselijk, gevoelige borsten etc. Dat had ik namelijk bij de miskraam
niet. Ik hoop zo dat het niet weer fout gaat. Maar ja, afwachten maar.
Hou er wel rekening mee. Heb je al meer kinderen? Ik wel. Een zoontje
van 14 maand. Ben benieuwd of er nog meer uit deze buurt komen.



Groetjes mara26

 
Hoi Ris,

Sinds een paar dagen weet ik dat ik ook zwanger ben. Maar omdat ik 2 dagen voor NOD getest had, durfde ik het nog niet te geloven. Vandaag (NOD) weer getest, en weer positief. Ik ga er dus nu langzaam in geloven dat het ons weer gelukt is!

Ik ben Kat, 32 jaar oud, heb een zoon van 2,5 jaar en woon in 's-Heerenberg. Dichtbij jou dus! Leuk om te lezen dat er meer dames in de buurt wonen. Van Sanvs wist ik het al. Heb jij ook niet een tijdje op het zwanger worden forum gezeten?

Groetjes, Kat
 
Terug
Bovenaan