Zijn er zwangeren uit regio katwijk? Laat wat van je horen :)

Hoi,

Ik ben Christa, 30 weken zwanger van ons 1e kindje! Ik zou het leuk vinden om hier te kletsen met mede zwangeren uit mijn omgeving :) Ik ben de eerste van mijn vriendinnen die zwanger is en het lijkt me heel leuk om met meiden te kletsen die ook zwanger zijn!

Liefs Christa

Hoi!

Das nou toevallig; ik woon ook in Katwijk, ben 23 jaar, zwanger van 1e kindje, ook de eerste van de vriendinnengroep, leuk zeg!

Ben nu 25 weken en 5 dagen en mag absoluut niet klagen; met de baby is alles ok volgens de verloskundige en voel me prima (zolang ik maar om 21.30 uur naar bed ga, haha...)

Hoe gaat het bij jou? Alle voorbereidingen al gedaan?

Even voor de duidelijkheid, hebben we het hier over Katwijk aan zee? Ik ben er opgegroeid, maar woon sinds 2006 in Leiden. Al mijn vrienden en familie wonen wel in Katwijk.

Groetjes

hier ook uit de buurt van Katwijk. Ik heb mijn hele jeugd in Valkenburg gewoont (hihi, niet in die ene straat, maar in de tweede), en ik woon nu alweer 3 jaar in Leiden. Ik heb wel in Katwijk op school gezeten (Pieter Groen), en bijna mijn hele familie woont er nog steeds.

Ik ben 25 jaren oud, en 12 weken zwanger van de tweede. Mijn dochtertje is nu 7,5 maand oud.

xxx
Pauline

Terug
Bovenaan