zijn het de bijwerkingen???

Twee weken nadat delano geboren was ben ik weer begonnen met de pil.
Een lichtere (cerazette) omdat ik borstvoeding geef.
Maar ik voel me zo raar.
Heb constant een ongi gevoel, misselijk 'sochtends, hoofdpijn.
Ik zit nu echt te denken van wat is dit????
Het zou toch niet...!!
Ik was eigenlijk benieuwd of iemand die ook cerazette gebruikt daar ook last van heeft.

groetjes kim

Ik gebruik altijd Marvelon en nadat mijn 1e zoontje geboren was, had ik ook last van bijwerkingen. Elke keer als ik met de 2e week van de strip begonnen was kotste ik alles wat ik at er weer uit. En niet pas een uur later ofzo, maar direkt nadat ik het gegeten had. Echt verschrikkelijk. Dat heeft toen wel 5 maanden geduurd ofzo. Nu ben ik net afgelopen vrijdag weer begonnen met de pil, dus het is even afwachten hoe het nu gaat. Ik heb met de huisarts afgesproken dat als het gebeurd ik een andere pil ga gebruiken.
Als ik jou was zou ik dus even met de huisarts overleggen. Het kunnen natuurlijk bijwerkingen zijn. Misschien is deze pil te zwaar voor je. Ik weet het niet hoor.

Liefs Maria

hoi ik heb ook die pil en ik ben vorige week ongesteld geweest en nu vloei ik weer een beetje !!! zijn dit doorbraakbloedingen? hebben jullie dit ook ???
ik heb nu ook af en toe lichte ongesteldheids krampen , en ik word helemaal gek van al dat gevloei pfffff

oja ik heb trouwen geen last van die klachten die jij hebt !!!

kus mariska mv demy

Ik heb heeeeeeeeeel veel hoofdpijn! en dat ongi gevoel..
Ik heb op een enkele dagen na ook alleen maar gevloeid en nu er gelijk de ongesteldheid er achteraan,.. bleh,..

Loop dus al 10 weken te klooien met die smeerboel haha..

Ik geef wel de fles,.. maar het blijft vervelend!

Ik ben er ook voor naar huisarts etc geweest en om een lang verhaal kort te maken moet ik nu van haar 2 maanden geen pil meer slikken om de boel eerst weer even normaal te laten verlopen. Ja wat willen ze nu? Van de een meteen beginnen met de anticonceptie en van de ander moet je eerst alles normaal laten verlopen.

Ik stop nu gewoon een maand en begin bij de volgende menstruatie gewoon weer met slikken. In deze vruchtbare periode ga ik écht niet alleen met een comdoom lopen hannesse haha.. moet er even niet aan denken nu meteen weer zwanger te raken!

Trouwens hoe zit het bij jullie met de sex?.. Het is toch weer even vreemd en wennen   hoor na al die tijd haha..

Esmé mv Kay

Oei! Ik ben de pil nu al vergeten (zaterdag begonnen)... wel weer wennen hoor.
De seks was ik ook erg bang voor ivm mn hechtingen maar het gaat inmiddels weer goed!! Jeuj!

De eerste keer weer: Auw
De tweede keer: hechtingen aan het condoom (jak)
De derde, vierde...1000 e keer ...haha nee hoor. De keren erna waren weer prettig.

Groetjes Kirsten, mama van Tyche

Terug
Bovenaan