Zijn het mijn bekken?

Sinds gisteren heb ik erg veel last van pijn in mijn rechter lies/bilstreek. Zelfs na een nacht slapen treed het hoegenaamd meteen weer op.
Nu heb ik op internet wat rond gezocht op bekkeninstabiliteit en heb gelezen dat vermoeidheid en het slecht herstellen daarvan ook kan horen bij deze kwaal. Dit is ook erg toepasbaar op mijn moeheid de laatste tijd.
Ik kan ook niet heel lang meer lopen en winkelen is helemaal funest...
Zou dit bekkeninstabiliteit kunnen zijn en wat moet ik dan doen? Dokter bellen, verloskundige of meteen een fysio?

ha wat rot voor je, niet echt lekkere pijn.. spreek uit ervaring alleen heb ik het in mijn lendenen.
ik geloof niet dat het gelijk bekkeninstabiliteit is hoor, maar wel bekkenklachten. zou idd ff de huisarts bellen voor een verwijzing want die heb je vaak wel nodig tegenwoordig! en fysio helpt echt goed!
succes ermee!!

Ik ben vannochtend voor het eerst naar de Fysio geweest, ik heb namelijk klackten in de onderrug. Ze heeft me een paar oefeningen meegegeven, en dat voelde meteen al een stuk prettiger. Als je pijn aan houdt zou ik zeker even naar de dokter gaan voor een doorverwijzing.
Het kan in elk geval geen kwaad.

Liefs

oohhh ik heb er ook zo'n last van sinds vrijdag !!! bah bah bah !!! Lijk net een oud vrouwtje, kan amper overeind komen en rechtop lopen...
Ik heb een paar zware dingen getild dus denk ook dat het daarmee te maken heeft bij mij. Ik hoop dat het gauw over is en niet nog 20 weken zo door gaat !!

Sterkte !

Hoi volgens mij is het zwangerschapsischias. Heb ik zelf ook en als ik jouw klachten lees, komen deze overeen met mijn klachten. Heb zelf ook nog uitstraling naar mijn been, lees dit bij jouw niet.
Heb mijn klachten besproken met de VK en ben doorverwezen naar de fysio.
Misschien moet je ze even bellen, om te overleggen

Verder is rust nemen heeeeel belangrijk. Ik werk al 2 weken minder en merk dat mijn klachten nu stabiel blijven.

Sterkte yvonne

Vandaag ging alweer beter, alleen weer last van bandenpijn... De stress op m'n werk zal er ook wel in meespelen... K probeer rustiger aan te doen en hou het in gaten

Terug
Bovenaan