zijn het nou haar oortjes of toch haar kiezen

Hoi mama's en papa's.. Ik zit hier een beetje met een probleempje. Het begon zo. Me dochter van 2 en een half jaar begon haar dagelijks koekje te eten en in ene uit het niets wijst ze net onder haar rechter oortje en wilde ze haar koekje niet meer. Ik vond het al vreemd.. toen drinken gegeven nam ze een slokje en wees je weer net onder haar oortje en wilde ze haar drinken niet meer. Ik vond haar de hele dag vreemd doen ben toen naar de huisartsenpost gegaan. Die heeft haar oortjes bekeken en haar keel ook ff geluisterd naar haar luchtwegen... niks aan de hand zei hij.. Ik vind het wel heel vreemd... maar nu denk ik dus kan het dan zijn dat het haar achterste kiezen zijn (de laatste dus) Die zijn nog niet doorgekomen en volgens het consultatie buro kwamen   deze tussen het 2de en derde jaar door. Denken jullie dat het toch de kiezen zijn? En klopt het dan dat ze ook niet meer wilt drinken.. of moet ik toch maar weer terug gaan naar de huisarts?

graag hoor ik wat van jullie want ik maak me toch wel zorgen...

groetjes karima
 
Ik denk inderdaad ook dat het haar kiezen zijn, want ze wijst net onder haar oor.
Als het aan haar oortje zou liggen zou ze haar oortje wel vastpakken.
En uit ervaring weet ik, dat kinderen veel last kunnen hebben van die laatste kiezen.

groetjes mamarovileur
 
Terug
Bovenaan