zijn het weeen.

A

Anoniem

Guest
gisteren avond en vanacht hele slechte uren gehad.
ik kreeg gisteren samentrekkingen en dan zakte het weer af en dan kwam het weer terug om de paar minuten.
dit is mijn eerste zwangerschap dus weet niet zo goed wat weeen zijn.
ik heb ook al sinds zaterdag diaree dat had mijn vriendin ook toen ze zwanger   was en ze zegt het kan zijn dat je darmen zich aan het leeg maken zijn voor de bevalling.
ik zal een beetje omschrijven hoe die weeen voelen.
mijn buik trekt samen dan heb ik even een piek en daarna zakt het weer terug af en zo komen ze steeds weer terug.
en als ik die piek heb dan doet het ook pijn tussen mijn benen in mijn benen en rug.

groetjes ingrid

Lieve Ingrid,

ik denk dat jij heel snel je beebje in je armen gaat houden; bij mij waren dit inderdaad de weeeen. En zo te lezen heb je ook last van rug en been weeeen; dat zijn de lastigstevan het stel.. hou vol...   en hopen dat doorzet... mits je natuurlijk uitgerekend bent...

Ik wens je alles succes en probeer te blijven ontspannen ....   kom meisje, girlpower!!!

Liefs,
Sunny

ik ben nu 37.3 weken zwanger dus het mag wel.
liefs ingrid

Kunnen goed weeën zijn.
Als je twijfelt of het echt is kun je onder de douche of in bad gaan. Zet het door, maak dan je borst maar nat en zet het niet door dan zijn het oefenweeën.
Bij mij begonnen deze oefenweeën met 36,5 week en ik ben uiteindelijk bevallen met 41w3d. Dus het hoeft niet te betekenen dat je snel bevalt...al hoop ik dat natuurlijk wel voor je!

Groetjes Annemiek

He hoi!!

Het zouden inderdaad oefenweeen kunnen zijn, hoewel die volgens mij bij een tweede zwangerschap vaker voorkomen. Zoals je het beschrijft lijkt het mij wel een wee. Je zou de tijd van zo'n wee op kunnen nemen. Duurt zo'n wee echt een minuut, dan zou het door kunnen gaan zetten. Duurt het korter, dan zou het een oefenwee kunnen zijn.
Verder raad ik je ook aan om in bad te gaan. Ik had bijvoorbeeld afgelopen vrijdag "weeen".   Ze zakten weer af op het moment dat ik in een heerlijk heet bad stapte.

Ik wens je heel veel succes met de laatste loodjes en hopelijk komt het gauw!

Je hebt niet meer gereageerd,   zou je dan bezig/bevallen zijn???????

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan