Zijn hier alleenstaande mama’s met meerdere kindjes?

Graag zou ik in contact/gesprek komen met alleenstaande mama’s die twee (of meer) kindjes hebben.

Ik kan wel wat hulp gebruiken bij deze beslissing. Mijn zoontje is nu 18 maanden en ik merk dat er meer ruimte komt bij mij. Ik zou vooral mijn zoontje zo graag een broertje of zusje geven.

En er ligt nog een embryo in de vriezer…..
Aangewakkerde kinderwens gevoelens doordat mijn zusje op het punt staat om te bevallen. En omdat een vriendin van mij zwanger is. Ik kijk jaloers naar zwangere vrouwen nu.

Maar aan de andere kant, ik zal dan wel moeten verhuizen. Mijn vangnet is niet groot (ouders zijn er alleen in geval van nood voor oppassen). En hoe ga ik het doen, mocht ik een ziek kindje krijgen…..?

Met mijn vriendinnen kan ik het er niet echt over hebben. Omdat die vooral naar de afgelopen 18 maanden kijken, en hoe pittig het toen was (en uiteraard nog wel met enige regelmaat is).

Dus alle ervaringen zijn welkom

Laatst bewerkt:
Hi, niet om te oordelen maar als het pittig is geweest en vangnet niet groot, waarom zou je dan nog een kind erbij willen?

Verlangen naar een kind begrijp ik helemaal en geen enkele situatie is perfect, het leven zit vol verrassingen.

Maar in jouw geval weet je nu al dat het lastig gaat worden, dan moet je aan je kinderen denken en voor hen kiezen wat het beste voor ze is ipv jouw verlangen naar zwangerschap....

Laatst bewerkt:
Diezelfde vriendinnen, kunnen die misschien wel oppassen, of zijn dat allemaal werkende moeders?

Terug
Bovenaan