zijn hier meer babys van 3mnd die zich kunnen omdraaien.

hoi,

Gowan_mats is nu net 3maandjes oud en hij kan zich nu sinds een week omdraaien,

gister gingen we naar het consultatiebureau en daar vertelde ik dat, ze knikte en zei verder niets, ik kon aan haar gezicht aflezen dat ze het niet geloofde,

toen kwam de algemene controlle, ze vroeg of hij al wat geluidjes kon maken (klinkers) ik zei dat hij de oren van mijn kop af kletste, klinkers medeklinkers hele verhelen kan hij houden, weer dat knikje, ik werd er bijna boos van, ik ga hier toch niet om liegen.

maar toen kwam het mooiste, ik legde mijn ventje neer voor de controlle van de heupjes, en zij wou hem oppakken, ze pakte hem onder zijn okseltjes en meneer ging uit zichzelf staan, HIj kan namelijk al staan, zelfs los (alleen niet kwa evenwicht, wel kwa kracht( ik doe dit bijna nooit hoor), maar goed, toen kreeg ik een andere blik van haar een hele verbaasde, wat ben jij sterk zei ze, op dat moment begon hij heel hard te schaterlachen en begon als een gek yte kletsen, hij hield niet meer op!!!! de ogen van die vrouw werden steeds groter en groter, toen legde ze hem terug op de mat en binnen twee seconden lag hij op zijn buik, en nog een keer en nog een keer,ze zei dat indjes zich meetsal pas met 6mnd omdraaien, en hij is echt net 3mnd

die vrouw wist niet wat ze zeggen moest,

hahaha,

ze zeggen altijd dat kinderen je vaak voor schut zetten, maar hier ben ik hem eeuwig dankbaar voor.

zijn hier nog meer van die vlotte kindjes

Hoi,

Mano is ruim 3 maanden en heeft zich ook al een paar keer omgedraaid maar dan van buik naar rug. Ik dacht ook dat het nog niet kon en daarom viel Mano de 1e keer ook bijna van de bank, ik ving hem nog net op. Echt vaak doet hij het nog niet maar hij kan het dus wel!!!!

Kletsen doet Mano ook als de beste. Hele verhalen heeft hij en net als die van jou ook klinkers medeklinkers, chinees, japans, noors, zweeds fins hahahahaha Heerlijk om naar de luisteren he dat gebrabbel. Mano wordt tegenwoordig 's nachts wel eens wakker. Dan huilt hij niet hoor maar dan ligt hij een half uurtjes even te kletsen en valt dan weer in slaap. Ik word er wel wakker van maar lig dan een half uurtje te genieten in bed en val dan ook weer in slaap.

Staan kan Mano ook al een beetje. Als ik hem tegen me aan hou om te boeren dan strekt hij zich helemaal uit en staat dan lekker tegen me aan. Dus ook Mano is zo;'n sterke vent.

Bij  ons cb zit wel een aardige dame vind ik. Ze luistert heel goed en geloofd ook alles wat   hij al doet.   Zij zegt ook dat het wel vaker voor komt hoor. Je hebt nu eenmaal vandie snelle beebs.  Maar het betekent niet dat Mano bv al met 9 maanden gaat lopen. Hte kan ineens over zijn met de snelle ontwikkeling.

Wij hebben gewoon super-baby's :)

groet,
Tamara    

Hier is het hetzelfde hoor. Alleen draait mijn vent van zijn buik naar zijn rug.........
Het liefst wil hij ook de hele dag staan, maar het is niet goed voor zijn heupjes.......dus doen we het af en toe eventjes en dan moet hij heel erg lachen.

Groetjes Anne

Ik schreef net iets over mijn vlugge draaikont.
Ik zelf was erg langzaam................mijn moeder is daar vaak raar op aangekeken (c.b., in de buurt, familie, supermarkt).  Ik liep bijv pas met 18 maanden. Vaak lieten mensen dan doorschemeren dat ik dan ook verstandelijk wel wat achterstand zou hebben........................Voor zover wij weten is daar dus niks van waar..
Ik ben super trots op mijn mannetje en was ook helemaal emotioneel toen hij voor het eerst draaide. Maar ik realiseer me ook dat een  snelle grove motoriek niets te maken heeft met het IQ of iets snel leren. En het kan inderdaad straks ook weer langzamer gaan. Ik ben dus erg blij met mijn vent, maar ben voorzichtig met het vergelijken met andere kindjes. Ieder kind doet alles op zijn eigen tempo..........

Groeten Anne

ps. Trouwens super dat je zoontje op het juiste moment zijn kunstjes liet zien. Af en  toe hoor je zulke rare verhalen over cb's. De mijne is wel okay, maar nu ik alle verhalen van hier ken, neem ik hun adviezen in overweging. Zonder de verhalen van hier zou ik waarschijnlijk alles strikt opvolgen.

Nog iets helemaal vergeten te schrijven...............
en wel het allerbelangrijkste..................
...................wat een heerlijk ventje heb je.......................
Zo mooi met zijn hoofd omhoog en heerlijk blonde haren. Hollands Glorie

hoihoi,

Mijn dame'tje draait nog niet hoor! Maar wel stoer dat jouw kindje dat zo deed bij het cb! Hoe bedoel je op je nummer gezet.....

Maar goed, mijn dame "praatte" al wel met 5 weken en lachte met 4 weken maar dat draaien zit er nog niet in. Zal vast een dezer weken wel gaan komen.

groetjes  Sandra

Terug
Bovenaan