zijn hier meer meiden die zwanger proberen te worden na een miskraam!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik heb op 4 april een miskraam gehad!
dat is nu 5 weken terug!

het zou ons eerste kindje worden. ik was 10 weken zwanger toen het mis ging!
de hele zwangerschap heb ik het gevoel gehad dat het niet goed was. raar he!
ik kon er niet van genieten. terwijl ik het zo graag wil.

ik was ook vrij snel zwanger. na drie maanden nadat ik gestopt was met de pil!

ik vraag me nu alleen af hoe lang het deze keer gaat duren. ik ben nog niet weer ongi geweest na de miskraam. ze zeggen dat je heel vruchtbaar bent na een miskraam...
laten we dat dan maar hopen. ik zou dus niet weten wanneer nu mijn ei komt. misschien ben ik nu gelijk alweer zwanger. wie weet... we zijn alweer aardig aan het klussen hihi.

wanneer werden jullie weer ongi na de miskraam?

ik hoop voor iedereen die dit ook heeft meegemaakt dat je snel weer van het geluk mag genieten...
succes allemaal met het verwerken van je miskraam. ik moet zeggen dat ik er goed mee om ga. al wil ik zo graag weer zwanger zijn!

xx dd

Hoi,

Ik heb in december een miskraam gehad met 11,5 week.
We hebben al een dochter van 2,5 jaar.

Ik was meteen in de eerste ronde na het stoppen met de pil zwanger! Bij mijn dochter was ik pas na 1,5 jaar zwanger.

Ik werd precies 5 weken na de curettage weer ongesteld. Ik zit nu dus al weer in ronde 4. Op moederdag (13 mei) heb ik mijn NOD.
Spannend dus!

groetjes Sanneke

hoi dagdroomertje,
wat vervelend dat je een miskraam gehad hebt zeg!
Ik heb in oktober een vroege miskraam gehad met 5w/5d. Mijn cyclus voor de mk lag tussen de 28 en 30 dagen. Na mijn mk duurde het 33 dagen voor ik weer ogni werd. Nu schommel ik weer tussen de 28 en 30 dagen.
Ze zeggen inderdaad dat je vruchtbaar zou zijn na een mk. Ik heb er helaas niks van gemerkt, want ik wacht nog steeds op een volgende zwangerschap. Ik merk dat ik ook nog steeds bezig kan zijn met mijn mk. Denk dat dat ook pas over gaat als ik een gezond kindje in mijn armen mag houden.
Ik hoop dat jij snel weer zwanger mag zijn.
Bij het topic zwanger worden na een miskraam kom je veel meiden tegen die hetzelfde mee hebben gemaakt, dus bij vragen kan je altijd daar terecht,

groetjes
Patricia

Hallo,

Ik wilde wel even reageren. Ik heb in december 2004 een miskraam gehad..Dat was mijn eerste zwangerschap.
Ik was na de curretage direct zo'n beetje ongesteld..of het was nog van de curretage. Maar ik was ook direct weer zwanger. De reden dat ze zeggen dat je vruchtbaarder bent na een miskraam is, omdat je de zwangerschapshormonen nog in je lijf hebt. Deze hormonen gebruiken ze ook bij mensen die kunstmatig zwanger worden..Dus ik kan me zo voorstellen dat je eicellen groter of beter zijn. Wij hebben er gebruik van gemaakt en het heeft gewerkt, ondertussen is onze zoon alweer 1 1/2 jaar!

Heel veel succes en sterkte.

Groetjes
Kirsten

Hee dd,

Heb begin dec een mk gehad en toen gelukkig geen curettage nodig gehad. Alles was vanzelf weer mooi schoon. Toen ben ik na 5 weken weer ongi geworden.
Nu weer een mk gehad. Vruchtje is niet groter gegroeid dan 5w4d, dus ook geen hartactie zichtbaar. Helaas zit nu alles er nog en krijg ik (als het dit weekend niet vanzelf komt) maandag een curettage. Dan maar weer afwachten wanneer mijn ongi komt.

Veel sterkte met het verwerken van je mk en heel veel succes met zwanger worden!

groetjes,
Dion

Hoi dagdroomertje..

Wat vervelend dat je ook een miskraam hebt gehad!!!

Ik heb 22 april een miskraam gehad, maar ben nu nog niet ongi geworden. Ik weet wel dat alles weg was en mn baarmoeder "mooi" schoon.. Zit nu dus te wachten op mijn ongi.. Ben benieuwd wanneer dat is en hoe lang mn cyclus dan is, voordat ik zwanger wrrd had ik namelijk een cyclus van 42 dagen... We zijn nu ook gewoon weer aan het klussen ( houden niet echt rekening met zwanger worden..) dus wie weet.. De gyn zei tegen mij dat ik rond  volgende weekend  ongeveer ongi  moet worden, dus normaal gesproken zou ik dan ongeveer deze week mn ei hebben.. We hebben wel geklust van de week, dus misschien..... maar het hoeft niet per se, gyn zei dat het beter was als ik een cyclus af zou wachten.. Dus we zien wel, na mn ongi ga ik er weer "rekening" mee houden..

Succes met zwanger worden!!
Liefs Anne!

He DD!

Ik ook mk op 10 april na 5,5 week en nu precies een maand later ongi!
Wel blij dat ik weet dat alles werkt!

En ze zeggen idd dat je vruchtbaar bent erna! Dus hopen voor ons allemaal dan maar!!

We gaan er maar weer voor maar af en toe nog steeds moeite mee hoor!

Ik duim voor ons allemaal dat we maar snel een frummel mogen hebben!

kus van maan

Terug
Bovenaan