A
Anoniem
Guest
hallo meiden,
ik heb op 4 april een miskraam gehad!
dat is nu 5 weken terug!
het zou ons eerste kindje worden. ik was 10 weken zwanger toen het mis ging!
de hele zwangerschap heb ik het gevoel gehad dat het niet goed was. raar he!
ik kon er niet van genieten. terwijl ik het zo graag wil.
ik was ook vrij snel zwanger. na drie maanden nadat ik gestopt was met de pil!
ik vraag me nu alleen af hoe lang het deze keer gaat duren. ik ben nog niet weer ongi geweest na de miskraam. ze zeggen dat je heel vruchtbaar bent na een miskraam...
laten we dat dan maar hopen. ik zou dus niet weten wanneer nu mijn ei komt. misschien ben ik nu gelijk alweer zwanger. wie weet... we zijn alweer aardig aan het klussen hihi.
wanneer werden jullie weer ongi na de miskraam?
ik hoop voor iedereen die dit ook heeft meegemaakt dat je snel weer van het geluk mag genieten...
succes allemaal met het verwerken van je miskraam. ik moet zeggen dat ik er goed mee om ga. al wil ik zo graag weer zwanger zijn!
xx dd
ik heb op 4 april een miskraam gehad!
dat is nu 5 weken terug!
het zou ons eerste kindje worden. ik was 10 weken zwanger toen het mis ging!
de hele zwangerschap heb ik het gevoel gehad dat het niet goed was. raar he!
ik kon er niet van genieten. terwijl ik het zo graag wil.
ik was ook vrij snel zwanger. na drie maanden nadat ik gestopt was met de pil!
ik vraag me nu alleen af hoe lang het deze keer gaat duren. ik ben nog niet weer ongi geweest na de miskraam. ze zeggen dat je heel vruchtbaar bent na een miskraam...
laten we dat dan maar hopen. ik zou dus niet weten wanneer nu mijn ei komt. misschien ben ik nu gelijk alweer zwanger. wie weet... we zijn alweer aardig aan het klussen hihi.
wanneer werden jullie weer ongi na de miskraam?
ik hoop voor iedereen die dit ook heeft meegemaakt dat je snel weer van het geluk mag genieten...
succes allemaal met het verwerken van je miskraam. ik moet zeggen dat ik er goed mee om ga. al wil ik zo graag weer zwanger zijn!
xx dd