zijn hier ook meiden die nog steeds misselijk zijn aan het einde?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik vraag me af of er ook meer meiden zijn die aan het einde van de zwangerschap nog steeds flink last hebben van misselijkheid en overgeven.
ik heb het zelf al vanaf het begin van de zwangerschap en het is niet meer overgegaan.
alle middeltjes helpen niet en ik heb het al geaccepeteerd dat het gewoon pas over is wanneer de kleine eruit is.
het zou toch wel fijn zijn om te horen dat ik niet de enige ben met dit probleem.
ik ben benieuwd.

groetjes miranda morgen 38 weken zwanger

Hoi Miranda,
Wat vervelend he, dat je nog steeds misselijk bent. Ik heb het zelf gelukkig niet gehad, maar een collega van mij wel. Die is aan het begin 2 keer opgenomen geweest in het ziekenhuis. En daarna heeft ze nog 7 maanden steeds overgegeven. Je bent dus idd niet de enige. Het grappige is, dat haar zoontje geboren was en ze zich pas na een tijdje realiseerde, dat ze niet meer misselijk was.
Nog heel veel sterkte je laatste paar weken! Wat zou het mooi zijn he, als jouw wondertje ook echt op je uitgerekende dag geboren wordt!
Hoe is het trouwens met je schoonvader? Was je daar nog naar toe geweest?
Groetjes,
Patricia

Hallo allemaal!

Ik ben een februari moeder en ik ben de eerste 5 maanden van mijn zwangerschap ontzettend ziek geweest, alleen maar overgeven....
Nu ben ik ruim 39 weken en sinds de 37e week is het weer raak en moet ik echt opletten wat ik eet en hoeveel want anders moet ik weer overgeven.
Het schijnt erbij te horen he! Ik moet me gewoon rustig houden en kleine beetjes te gelijk eten dan gaat het goed.
Verder neem ik er niets meer voor in want eigenlijk ik het overgeven een routineklusje geworden.
Ik hoop wel dat zodra de kleine er is dat het over is, maar dat zal wel.
Ik heb er vooral  savonds veel last van.

Nou succes allemaal en we weten waar we het voor doen he!

Liefs noomie

Terug
Bovenaan