zijn hier ook mensen uit Amersfoort of omstreken?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik heb zo'n stukje als dit heel wat maanden geleden ook geplaatst maar was toen nog niet zolang zwanger.
nu loop ik inmiddels lekker tegen het einde aan, maar ik vraag me af, zijn er mensen in Amersfoort die zwanger zijn of net een kindje hebben?
het lijkt mij zo leuk om eens gezellig te kletsen of af te spreken.
maakt mij niet uit hoelang je zwanger bent, zolang dat voor jou ook geen probleem is.

groetjes Miranda 38,5

hoi miranda

ik ben angela en ben 4 wk zwanger van ons derde kindje en kom uit AMERSFOORT nieuwland wat een spannende tijd word het voor je de laatste loodjes he.
lijkt me gezellig om te contacten
ik hoop snel wat van je te horen

veel liefs angela

Hoi,

Ik ben ongeveer 8 a 9 weken zwanger. Ik heb maandag mijn termijnecho en dan zullen we het horen. Ik ben zwanger van mijn derde kindje ik heb al twee jongens een van 4 en een van 2. Ik woon in nieuwland.
Is inderdaad wel gezellig zo.

Groetjes Mireille

he hallo

spannend, nog maar 1,5 week ofiicieel.
Hoe gaat het met je.

Ik kom zelf uit Almere en heb ondertussen een mooie meid van 14 weekjes maar het lijkt me altijd wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en vooral met jonge kindjes.

Ik hoor wel wat je in gedachte had.

Groetjes

Hetty

Ik woon in Zielhorst in Amersfoort en ben inmiddels 33 weken zwanger van ons tweede kindje. Lijkt me wel gezellig om andere aanstaande en jonge moeder te ontmoeten.
groetjes
greet

hoi meiden,

wat leuk, een paar uit nieuland zelfs, das dichtbij!
woon zelf in kattenbroek, vlakbij emiclaer.
en voor degene in almere, lijkt me leuk om contact te hebben maar heb zelf geen rijbewijs helaas. dus afspreken zou dan best moeilijk worden denk ik. al is msnen ook erg leuk.
ik typ mijn mailadres voluit omdat anders bedrijven je allerlei spam kunnen sturen, ze pakken gewoon je mailadres hiervandaan.
dus de mijne is : decoy_1985 at hotmail.com

jullie weten wel wat 'at' is he?

groetjes Miranda morgen 39 weken

Terug
Bovenaan