Zijn hier ook moeders van wie de vriend/man militair is?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Ik vroeg me af of er hier ook meiden zijn van  wie hun mannetje militair is?

We zitten te denken aan een 2de maar omdat mijn vriend misschien binnenkort op uitzending moet vraag ik me af of we niet beter ff kunnen wachten

Ik hoor het graag van jullie!!

Groetjes mij

hoi hoi,

Mijn man is dan geen militair, maar is zeeman. Ook weinig thuis dus. Hij is steeds 4 maanden weg en dan 2 a 2.5 maand thuis.
Maar voor hoelang moet jouw man/vriend weg?

Groetjes

Hoi,

Ik zal me eerst voor stellen. Ik ben Jacqueline 28 jaar en heb een zoon van 13 maanden en ben nu 38wkn zwanger. Ik heb ook een man die militair is. En wij hebben er voor gekozen om  te proberen voor een  2de kindje vlak voor dat hij naar Afganistan moest vorig jaar voor 4 maanden. Het leek ons mooi als de 2 kleintjes  vlak bij elkaar zaten en je weet nooit of het wel lukt. Het is dus gelukt en ik zou het voor geen goud anders doen. Ja het was moeilijk de tijd dat ie weg was, maar gelukkig is ie weer veilig thuis bij ons en zal hij zeker bij de bavalling kunnen zijn. Ook erg fein. Dat is dan wel weer een zekerheid, je weet zeker dat ie bij de bevalling niet op uitzending is. Bij een uitzending van 6 maanden is dat wel een beetje een ander verhaal. Maar de uitzend druk is ook wel erg groot de laatste tijd. Met erg veel pech zit mijn man dit jaar weer in Afganistan. Dan wordt het pas echt zwaar. Maar ja laten we niet op de feiten vooruit lopen.

Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt. Anders hoor ik het nog wel.

Succes met jullie keuze.

Liefs Jacqueline

quote: Nens21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-02-2008 11:42:39'));

Heb je je toch laten ompraten Marijke :p

Nog niet hahahahaha
We spreken elkaar wel weer

quote: jacqueline79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2008 14:59:04'));

Hoi,

Ik zal me eerst voor stellen. Ik ben Jacqueline 28 jaar en heb een zoon van 13 maanden en ben nu 38wkn zwanger. Ik heb ook een man die militair is. En wij hebben er voor gekozen om  te proberen voor een  2de kindje vlak voor dat hij naar Afganistan moest vorig jaar voor 4 maanden. Het leek ons mooi als de 2 kleintjes  vlak bij elkaar zaten en je weet nooit of het wel lukt. Het is dus gelukt en ik zou het voor geen goud anders doen. Ja het was moeilijk de tijd dat ie weg was, maar gelukkig is ie weer veilig thuis bij ons en zal hij zeker bij de bavalling kunnen zijn. Ook erg fein. Dat is dan wel weer een zekerheid, je weet zeker dat ie bij de bevalling niet op uitzending is. Bij een uitzending van 6 maanden is dat wel een beetje een ander verhaal. Maar de uitzend druk is ook wel erg groot de laatste tijd. Met erg veel pech zit mijn man dit jaar weer in Afganistan. Dan wordt het pas echt zwaar. Maar ja laten we niet op de feiten vooruit lopen.

Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt. Anders hoor ik het nog wel.

Succes met jullie keuze.

Liefs Jacqueline

Hey Jacqueline

Is je man allang terug van uitzending dan?
Toen mijn vriend de eerste keer naar Afghanistan ging was ik ook net zwanger van ons dochtertje
Gelukkig was hij ruim op tijd terug voor de bevalling

Groetjes mij

Hoi,

Mijn kerel is terug sinds December. En ik ben aankomende vrijdag uitgerekend, dus hij is ook ruim op tijd terug gekomen!!!

Tot snel

Groetjes Jacqueline

Terug
Bovenaan