Zijn jullie al bij de tandarts geweest?

Na je zwangerschap??
Ik moest van morgen 2!!! gaatjes laten vullen. Terwijl ik er ander nooit een heb
Ik had eerst gezegt dat ik geen verdoving hoefde maar ze vroeg voor de zekerheid of ik er echt geen een hoefde...toen heb ik het toch maar gedaan.
Sooo, daar was ik echt blij mee. Ze is hartstikke lang aan het boren geweest.
En nu heb ik dus echt tandpijn
Ze zeggen: elke zwangerschap kost een tand he?!

Ow...dat is niet zo fijn nee...brrrr....krijg altijd de kriebels van de tandarts
Maar ook ik ben al geweest, vorige maand, en had geen gaatje(s)!!! Maar....mijn 2 verstandskiezen moeten er wel uit !
Die andere 2 zijn voor de zwangerschap er al uit gehaald, en nu zei hij dus dat die andere 2 ook moeten (in die kies zit ook wel een gaatje trouwens).
Ik had eigenlijk een afspraak voor vorige week woensdag maar ons dochtertje had ons de halve nacht wakker gehouden en ik was nog   zoooo moe s'morgens dat mijn vriend voor me heeft afgebeld...doe ik normaal nooit maar had echt nog even een paar uur slaap nodig want de dag  erna moest ik weer om 6.00 opstaan om te werken...

Sterkte met je tandpijn!!! (hihi wel "grappig" trouwens, je zoontje krijgt zijn eerste tandje en jij hebt je eerste gaatje!!!)

Lijkt me heel vervelend allemaal. Kan er niet echt over meepraten, heb namelijk nog nooit een gaatje gehad!
Ben nu twee keer zwanger geweest en heb al mijn tanden nog. Vorige week ook bij de tandarts geweest.
Veel succes voor degene die nog moeten.
Sil

Terug
Bovenaan