Zijn jullie al gestopt met roken??? en nog een vraagje...

A

Anoniem

Guest
Heyhey,
Ik vroeg me af of jullie al gestopt waren met roken, tenminste, de meiden die dus roken!!!
Mij lukt het me zo moeilijk, elke dag denk ik ik stop en elke dag steek ik er weer 1 op!!!Heel slecht van mij is dat ik met alle 3 de kindjes gerookt heb, maar toen was ik echt echt onbezorgd zwanger!Nu na 2 miskramen, zit ik er toch echt over na te denken er mee te stoppen, misschien ook omdat ik wat ouder bent,...maar wil alles doen om een volgende miskraam te voorkomen,...
Ik heb nog 12 sigaretten, en dan stop ik echt!!!Sta er echt achter, maar ik denk wel dat het moeilijk zal worden....Hopelijk word het me niet al te moeilijk gemaakt,..whehhhhh nog tips????

Het andere vraagje, aangezien er weinig gereageerd word op zwanger na miskraam,..misschien weet iemand dit.
Ik was heel tenger voordat ik voor de eerste keer zwanger werd2,5 maand geleden.
Bij de eerste miskraam was ik al een beetje aangekomen, weet niet hoeveel, want weeg niet...
Nu na de 2de miskraam kreeg ik al met 6 weken een heel buikjemijn broeken zaten harstikke strak, en kon mn buik niet meer inhouden.
Nu ging het mis en op dit moment heb ik gewoon dat buikje nog, die ik nu wel kan inhouden, maar ben gewoon dikker gebleven.
Zou dat van de hormonen komen, ik heb echt niet overdreven zitten te eten, met de 2 zwangerschappen.Heb zoiets laat maar zitten ga er niks aan doen, willen zwanger worden, dan word ik toch dik,...maar toch misschien heeft iemand hier ook ervaring mee of heeft zoiets dergelijks welus gelezen of gehoord.
Liefs nance

Sorry ik kan je hier niet mee helpen. Hopelijk weten de andere meiden het...

@ Angel: ik ben nu 7 maanden gestopt met roken (na 10 jaar gerookt te hebben) en het gaat me wonderbaarlijk best goed af. Soms nog wel een trekmoment, maar lang niet meer zo veel en heftig als in het begin. Nu denk ik ook "waarom heb ik 10 jaar gerookt..". Ik heb de eerste 9 weken wel gebruik gemaakt van pleisers, die hebben mij wel geholpen.

Wat betreft het onderwerp miskraam, kan ik niet over mee praten. Ik heb vorige week pas mijn spiraal laten verwijderen...

Hopelijk heb je er iets aan en ik wens je veel succes! Je kan het!!!

Hey

Ik herken het wel met roken!
Ik wil zooooo graag stoppen, elke dag denk ik dit is het laatste maar elke keer lukt het niet, zo frustrerend!
Twee jaar geleden ben ik vier maanden gestopt en dat beviel me prima, had ook helemaal geen moeite!
Ik rook andere mensen en vond dat zo vies, dacht zo rook ik ook bah! En toen begon ik weer te roken zo kut gewoon:-(
En elke keer als ik gerookt heb denk ik bah andere mensen ruiken mij nu, ik was eigenlijk altijd mijn handen na het roken. Niet dat dat echt helpt maar sinds ik toen gerookt heb spoken er wel dingen door mijn hoofd.
Jeetje wat wil ik graag stoppen, waarom lukt het mij nu opeens niet. Het lijkt wel zwaarder te worden...

En over je andere vraag, heb echt geen idee eigenlijk. Misschien dat iemand anders het wel weet.

Liefs Ram24

Ik ook een verwoed roker. Maar ben deze keer supermisselijk in de zwangerschap, dan laat je die staafjes toch voor wat het is. Ben bij de eerste ook direct gestopt met roken, en nu ook weer. Moeilijk blijft het toch, maar ik kreeg het niet over mijn hart!

Wat betreft die Mk's geen idee, maar denk wel dat dit hormonaal kan zijn hoor. Heb je al eens gegoogeld?

Liefs

kan het niet vinden. weet niet wat ik in moet typen....misschiend at jij het weet???xxx

hey nance

dat van dat dikker worden tijdens zwanger/miskraam heb ik ook van t weekend en vorige week pasten mijn broeken echt niet lekker meer terwijl ik aan het lijnen was( wist niet dat ik zwanger was) en nu nog wel beetje last ervan maar denk dat dat gewoon de hormonen zijn en dit over tijdje verdwijnt behalve als we dan eindelijk goed dik worden :p

stoppen met roken heb ik 3 maanden voor ik begon met zwanger worden van de eerste al gedaan dus weinig tot geen last en daarna weer gaan roken maar nu bijna jaar alweer gestopt dus nu ook geen moeite meer

veel liefs

Hey, Ook ik rook helaas!
Wil erg graag stoppen maar kan het niet. ben wel minder gaan roken sinds we op gaan voor de 3e.
Ik ben al 2x 9maanden gestopt, maar elke keer weer begonnen. Wil nu stoppen als ik zwanger ben en dan nooit meer beginnen!

Liefs

Terug
Bovenaan