zijn jullie al uit de naam

Hoi,

Wij hebben hier nog een behoorlijke namen dilemma. Voor een meisje zijn we er al uit maar voor een jongen...... Echt ontzettend moeilijk. De volgende namen zijn al meerdere keren genoemd: Thijs, Lars, Bas.......

Zijn jullie er allemaal uit?? Heeft anders iemand nog ideeen??

groetjes Nynke

Ja wij zijn er helemaal uit gelukkig. De jongensnaam heeft bij ons ook het langste geudurd maar daar zijn we het nu ook over eens. Vorige zwangerschap hadden we Bas als jongensnaam en dat vind ik nog steeds heel mooi dus wat mij betreft zouden we die gewoon gebruiken maar dat vond mijn man helemaal niets meer want dat was voor ons vorige kindje en hij wilde nu echt een andere naam. Gelukkig zijn we daar nu uitgekomen. Als jongensnamen vind ik dus Bas, Jurre, Koen, Max, Bart enzo wel heel mooi.
Succes met beslissen. Wie weet wordt het gewoon een meid ;-)

Groetjes Anja

Bij onze dochter waren we het al heel snel eens over de naam. Nu bij onze zoon is het een ander verhaal. Twee dagen geleden hebben we een overeenstemming kunnen bereiken en de kans is heel groot dat deze naam de juiste is.

Wij hebben het volgende gedaan: er zijn toch meestal een aantal namen die je het leukste vindt. Wij wilden onze zoon twee namen geven en ik heb dus alle mogelijke combinaties met onze top 6 namen gemaakt. En daarna zijn we gaan strepen. Uiteindelijk vonden we allebei dezelfde combinatie het leukste.

De kans dat de naam dus nu nog gaat veranderen schat ik klein in. Onze kleine krijgt de roepnaam Sander en zijn officiele naam is Alexander Lucas.

Groetjes, Marisa

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA we zijn eruit !!!!

we wisten het geslacht al dus dat scheeld een hele lijst aan namen. Maar sinds gisteren heeft mijn man de knoop doorgehakt en heeft onze kleine een naam.

groetjes Jeanine

NEEEE! jongensnaam al wel, die hadden we nog over! maar een meisjesnaam.....Iemand nog ideeen? Moet bij Alice passen en we wonen in Canada dus het moet wel Engels uit te spreken zijn. Liefst een naam die je in het Engels en in het Nederlands hetzelfde zegt!

Groetjes Alberdien

We krijgen een zoon en we hebben (eindelijk) een mooie naam!

Voor AKK,

De naam die we hadden voor een dochter is Anna-Mae, misschien iets voor jullie?

Groeten van Gea

Bij onze dochter waren er met 20/21 weken uit. Nu ben ik inmiddels 30 weken zwanger en we zijn er nog steeds niet over uit wat de namen worden voor onze zoon. We twijfelen over Yoran Kai, Roan Kai of Kyan ...(nog geen 2e naam). De ene week neig ik naar de ene naam, dan weer naar de andere. Mijn vriend wordt er helemaal gek van! Hebben jullie nog ideeen?

Wij zijn er ook uit;

Als het een jongetje was geworden had hij Joshua Gabriël geheten.
Het wordt een meisje, wij hebben een dochter die Ilayda Gül (lees: guhl) heet dus gaat ons 2e dochtertje Aleyna Tamar heten.

groet Hilal
27wk3dg

Terug
Bovenaan