zijn jullie alweer op gewicht!?

vroeg mij af of jullie weer op gewicht zijn?? ik ben nu nog 8 kilo zwaarder dan voor de zw...was in totaal 20 kg aangekomen...dus nog 8 te gaan en kan me spijkerbroeken weer aan..!! moet wel zeggen dat ik voor die 12 kg die eraf zijn echt helemaal niks heb gedaan! haha...ben ook pas 3 weken geleden bevallen dus mag ook nog niet sporten!!
Groetjes,

nou was het maar alzo...pff ik ben 27 kilo aangekomen ik woog 50 kilo (ben niet groot) en er is al wel een hoop af (geen idee wat ik nu weeg) maar dat wil ook nog niet weten...en ik kan niet wachten tot ik mag gaan sporten ik ben ook pas 3 weken geleden bevallen maar ben al die kilo s wel beu nu ondehand en die buik kan ik nu ook niet echt mooi vinden..maar goed je moet er wat voor over hebben he...en straks lekker sporten scheelt ook al een hoop kan ook niet verwachten dat ons lijf binnen een paar weken weer in vorm is....

Ik moet nog 5 kilo kwijt raken. Ik was 14 kilo aangekomen. Ben alweer 2 weken aan het sporten. Heerlijk om weer wat voor mezelf te doen.
Ik kan nog niet alle broeken aan, maar weiger om nog langer in de zwangerschapsbroeken te lopen.
Dus nog maar eens gaan shoppen. Helemaal niet erg.

Nee, ben al al weel veel kwijt, maar niet alles. Ik kan gelukkig de meeste kleding weer aan. Alleen een paar bloesjes niet. Tjsa krijg ze nog niet dicht bij mijn borsten. hihhihihi. Zal ook nog wel even duren met de bv.

haha ik ben lichter als voor die tijd, kon gelijk mijn spijkerbroeken al weer aan. sterker nog heb al een maatje kleiner gekocht.
Ik ben tijdens de zwangerschap maar 2 kilo gegroeid.

Ik kon ook na 6 dagen mijn spijkerbroek weer al aan, wat een verschil met de eerste zwangerschap, toen duurde het bijna een jaar oordat ik weer redelijk in model kwam. Ben afgelopen vrijdag wezen shoppen, en ooo meiden wat voelde ik me geweldig en wat ben ik blij met mijn nieuwe kleren!! Ben helemaal uit mijn dak gegaan! schaam schaam......:D
Vandaag naar de VK voor de nacontrole ben dus even benieuwd wat mijn gewicht is! ( heb thuis geen weegschaal!)

Nou al mijn zwangerschapskilo's zijn er dus af, nu waren dat er niet zoveel, maar ze vond het erg goed en volgens haar gata er nog wel meer af! Dus ben heel benieuwd!!

Terug
Bovenaan