zijn jullie bekent met provera??

A

Anoniem

Guest
Heb zojuist een kuurtje provera van de gyn. gekregen.........en de bijsluiter gelezen..........ik begrijp het niet zo goed. Misschien komt het omdat ik te emotioneel ben op dit moment maar zouden jullie, jullie ervaringen hiermee met me willen delen?

Hoi Rimke. Ja ik begrijp wel hoe je je voelt denk ik. Ik zou het liefst zwanger raken zonder hulpmiddelen, maar ja dat lukt niet. Ik ben sinds januari niet meer ongesteld geworden en daarom op 6 juli naar de gyn geweest. Ik heb ook provera voorgeschreven gekregen. Daar ben ik op 7 juli mee begonnen. Afgelopen woensdag mijn laatste tablet ingenomen en op donderdag al ongesteld geworden! Provera zorgt er voor dat je weer ongesteld wordt. Heb je ook clomid gekregen? Ik wel en dat is er voor om een eisprong op te wekken. Daar slik ik morgen de laatste van en vrijdag terug naar de gyn. Ik hoop dat de clomid aanslaat. Als je meer wilt weten, vraag dan gerust. Groetjes, Saskia.

Beste (ben je nickname nu alweer kwijt, sorry!).
Misschien kan je eens kijken op  dit forum.
Het is een forum waar vragen worden beantwoord door gyneacoloog Hans Slikke en andere vrouwen die zelf ervaring hebben met lange medische trajecten om zwanger te worden. Ze hebben geloof ik bijna allemaal een medische achtergrond.

Wanneer je een vraag hebt, krijg je vrij snel een antwoord. Ik heb afgelopen week een vraag over antibiotica en zwanger worden gesteld. Kreeg volgende dag al antwoord!

Succes!
Nicky

ga ik doen, dank je wel!
Ik heb dus alleen provera gekregen en geen clomid erbij, vonden ze wat radicaal na maar 2 maandjes zonder pil. Is dus alleen om ongesteldheid op te wekken, maar naar mijn weten nog steeds zonder eisprong! Of ik daar dan wat mee opschiet??? Ik ben zo bang dat (omdat ik me zo voel) dat ik toch nog een ietsjepietsje hoop heb dat ik toch zwanger ben (slaat nergens op met drie negatieve testen) dat ik dat om zeep help door die provera?? Snappen jullie het nog??

Terug
Bovenaan