zijn jullie eens over aantal kids..?

hoi..

ik vraag me af of jij en je partner het eens zijn over het aantal kids dat je wilt..
ik wil er namelijk graag maar 1 (en die heb ik nu dus al)
maar manlif wilt graag nog een keer een 2de..

volgens mij is het altijd andersom dat de vrouw er meer wilt dan de man..

kus

Ja, inderdaad volgens mij willen vrouwen altijd meer kids dan de mannen,

Wij wilde zoiezo 2 kids, gewoon gezellig!!! Wij zijn thuis met 3en en Marc heeft nog 1 broer. Ik vond het altijd erg leuk dat ik een broer en zus heb. Bij ons was er dan ook altijd wat te doen, veel vrienden en vriendinnen van ons over de vloer....

Dus 3 kids zou ik erg leuk vinden.... maar manlief vind het wel prima zo, 1 jongen en 1 meid, 2 geweldige zwangerschappen, bevallingen ( hele heftige maar supersnelle )  en allebei gezond kortom zou het een 3e keer weer zogoed gaan....
Daar moet ik hem dan wel gelijk in geven en ik ga er nu dan ook nog niet verder over nadenken.

Marc en ik hebben wel altijd gezegt dat het wel financieel verantwoord moet zijn, dan bedoel ik dat ik ze eten en kleren kan geven. Nu gaat dat hier supergoed maar wij hebben ook andere tijden gekent en daar word ik in iedergeval niet gelukkig van.

Dus over het aantal kids???? Ik ga er de 1e ...  jaar nog niet over nadenken.
Groetjes Marina.

Hoi,

Nee wij zijn het nog niet eens. Gelukkig hoeven we nu ook nog niet te
beslissen. Ik wil graag 2 kinderen en mij man vind het wel prima zo met
eentje. Maar die was eerst ook niet zo enthousiast over 1 kindje en hij
is toch bijgedraaid (al voor de zwangerschap hoor, we hebben er samen
voor gekozen.)

Dus wat niet is kan nog komen.

Groetjes Natasja

Hoi,

een hele tijd wou man man 1 kindje , hij zei die kan ik dat lekker verwennen.

Ik wilde idd meer kindjes, nou vorig jaar op kevan's vierde verjaardag zei hij oke dan, maar dan moet je ook nu stoppen met de pil.
Zo gezegd zo gedaan.

Nu delano geboren is heeft hij het al over nummer drie en ben ik wat terughoudend.
En het liefst nu al!
Ik wil het dolgraag maareh die bevalling staat nog goed in m'n geheugen geprint.
Krijg ik de volgende opmerking: je hebt toch 9 maanden de tijd om je er op voor te bereiden!

k wacht nog maar even hoor!

groetjes kim

wij zijn het nu eens ja....we hebben er nu 2 en dat is voldoende.
(of moeder natuur moet het anders met ons voor hebben)

Maar mijn partner wilde er eerst maar eentje en draaide toch bij....nu vind
ie het alleen maar leuk en we hebben ook nog eens het geluk dat we nu een meid en een jongen hebben.
Nessie mv Alissa en Jari

wij willen maar 1 kindje
mijn vriend heeft uit zijn vorige relatie al 2 zoontjes
en nu hebben wij een prachtige dochter
ik heb 4 jaar moeten wachten op een zwangerschap ( mijn ex partner bleek ontvruchtbaar te zijn) op de 1 of andere manier doet dat geestelijk best veel met je ook al weet ik dat ik gezond ben..
dus dat ik nu toch ( ondanks ik gezond ben)  1 kindje heb is al een geschenk uit de hemel.   ( elk kind natuurlijk wel) maar annique voelt daardoor wel heel speciaal ofzo..
ik was ook vol ongeloof toen bleek dat ik zwanger was binnen 2 maanden ..
dus voor ons is annique genoeg en genieten we volop van haar, en lekker verwennen hoort daar ook bij hihi ( tot zover natuurlijk , niet dat ze een verwend nest gaat worden haha)

hai

wij zijn blij dat we er 1 hebben. helaas is het voor ons niet weg gelegt om er een 2de bij te krijgen. ( hobby-en is ook goed )

maar ik ben blij met wat ik heb. ik hoop alleen wel dat de artsen het fout hebben en dat ik toch over een jaar ofzo een broertje of een zusje voor jr mag hebben. is het niet zo nou ja pech. ik heb er 1 en daar ben ik super trots op

hier ook andersom...

mijn man zou er wel 4 willen..pfffff
ik vind 2 denk ik meer dan genoeg.
heb gezegd tegen hem; eerst maar eens kijken hoe het met de eerste gaat!
Wie weet hoeveel het uiteindelijk worden, en of het allemaal lukt.
okeej nu bij Merel was ik in 2 maanden zwanger, maargoed wil niet zeggen dat het altijd zo hoeft te gaan!

Als het aan mijn man had gelegen waren we jaren geleden al vader en moeder..ik wilde nog niet! dus het is niet altijd de vrouw die er meer wil enzo.

groetjes Elise

Terug
Bovenaan