zijn jullie er al uit over de naam?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

alles goed hier zeker.

wat ik me afvroeg zijn jullie al uit over de naam die de kleine gaat krijgen?

het is de hele tijd een hollandse naam geweest tot we deze naam tegen kwamen.

wij wel het wordt een noorse naam zijn wij alle bij stapel op dat land.en we willen er ooit daar gaan wonen. elk jaar op vakantie enz. helaas dit jaar niet.

ben wel benieuwt naar of jullie het al weten.

nou doei doei lucy

hoihoi..

Pfff vind het maar een hele klus....
Vanaf het begin vd zwangerschap hadden we al een naam
om daar vervolgens weer vanaf te wijken....nadenken zoeken etc
een maand geleden hadden we een nieuwe naam.....maar wat bleek
die "oude"naam zat in onze hoofden gegraveerd leek het wel...
als ik het had over de beeb noemde ik zn "oude"naam.
Afijn gister in bed zegt manlief, ik vind de eerste naam toch het mooist...
zullen we die gewoon doen? euhh ja maar hoe vind je die en die naam?
neuh nie zo, ow ok,,en dus nu? dus nu is het weer de 1ste naam die we gekozen
hadden, vraag is alleen, is dit hem of is dit hem niet?  we hebben nog een aantal weken, tzal mij benieuwen...hihi

De jongensnaam stond al heel snel vast. Bij de meidennaam had ik altijd al een naam in mijn hoofd omdat die voor mij een extra betekenis heeft (geen vernoeming). Maar mijn vriend vond dat geen leuke  naam. Maar hij vond het wel een leuke tweede naam vooral vanwege de betekenis. Maar ja, toen de eerste naam nog!! We dachten het op een gegeven moment te hebben, maar toch twijfelde we heel erg. En toen we hoorden dat iemands dochtertje ook die naam had vonden we het niet zo leuk meer. Gelukkig zijn we er nu wel uit!

Heel gek, bij mijn eerste had ik bijna meteen een jongensnaam en kon maar niet op een meiden naam komen: gelukkig was het een jongen (wisten we al na de 20w echo).

Nu had ik meteen al een meiden naam, de eerste naam had ik al voordat ik zwanger was, of zelfs maar aan een tweede gedacht had... De tweede naam kwam mijn vader mee en dat maakt het toch wel speciaal! Maar de jongens naam  Heb heel lang getwijfeld, maar met jullie hulp denk ik dat ik er toch wel uit ben!

Liefs Nika

Hoi,

Wij hadden al vrij snel 2 namen. o.a. de jongensnaam die we nog hadden van de vorige keer. Toch zijn ze allebei nu veranderd. Het zal nu wel zo blijven, de drukproeven zijn klaar ;-)     Het zijn in iedergeval Hollandse,maar niet al te veel voorkomende namen, daar houden wij van.

Francien

Terug
Bovenaan