Hoi hoi...
Hier gaat het redelijk al is deze zwangerschap tot nu toe wel de zwaarste van de drie... Ontzettend moe, veel last van mijn maag en darmen en voel me gewoon vaak zwak. Het is erg moeilijk voor mij om toe te geven en even rust te nemen, bij mijn vorige zwangerschappen rende ik maar door en door, maar dat lukt nu echt niet... Maarja, met die kleine in mijn buik lijkt alles goed te gaan en dat is het belangrijkste!
Ik ben vandaag 10,5 weken en ze zeggen dat het na de 10 weken meestal weer wat beter gaat... laten we hopen, want wil eigenlijk nog proberen een baan te zoeken voordat mijn buik echt te veel gaat opvallen (familie en vrienden zien het wel, maar bij vreemden kan ik nog doen alsof mijn buik gewoon wat dikker is ;-)
We hebben het inmiddels aan mijn vader verteld ("Niet zo handig nu, hé? Had je niet beter eerst werk kunnen hebben...) gelukkig reageerden mijn broer en zus een stuk positiever! Mijn zoons zijn onwijs blij! Vooral de kleinste is helemaal vol van baby's! En gisteren hebben we het aan de 16jarige zoon van mijn vriend verteld. Hij vond het ook helemaal leuk en hoopt op een zusje. Al met al dus best positieve reacties!
Ok, dat was dus weer een uitgebreide update...
Liefs,