Zijn jullie er ook zo mee bezig???

Ik ben nu 39,2 wkn zwanger en ben er bijna de hele dag mee bezig of ik niks voel of net wat van tekens ofzo....
( als ik maar klein krampje voel denk ik oehhh ff in de gaten houden, kijk hele dag tijdens t plassen of er niks van prop te bekennen is, en voel of er nog niks gebroken is van water met opstaan of na douchen......)

Wordt niet goed van mn eigen, en wil er niet de hele dag aan denken maar onbewust doe ik t toch!!
Doen jullie dat ook allemaal zo erg of ben ik de enige??

Bij mn eerste begon de bevalling bij 37,3 onverwacht met breken van vliezen in mn slaap dus toen was ik er nog helemaal niet mee bezig en eigenlijk ook niet klaar voor...... Nu denk ik al 2 weken kom maar op!! hahaha

PFffff we wachten maar af he! Meer kunnen we niet doen....
En iedereen met dat gebel en sms van EN???
Mn foon staat standaard op stil nu!

xxxxx Joyce

Hier precies hetzelfde... Ben even ver als hij. Ik heb het vooral in het weekend. Nu door de week heb ik genoeg afleiding om er niet te veel me bezig te zijn en denk ik bij een krampje zelfs wel eens; hey nu even niet hoor haha.

Ik heb net mijn telefoon op stil gezet!! Haha.
Heb mijn Hyves nu ook voor vrienden even afgeschermd.
Wil als ik eenmaal bevallen ben een aantal mensen zelf bellen, alleen misschien niet 2 uur na de bevalling. Maar gaat tegenwoordig allemaal zo snel met Hyves dat die mensen het misschien eerder lezen op mijn Hyves dan dat ik de kans krijg om hun zelf te bellen.

Maar ik ben er ook wel mee bezig hoor Joyce. Vind het eigenlijk zwaar irritant dat ik nog helemaal niks voel! Voelde ik maar eens een krampje, verloor ik maar eens een heel heel klein beetje slijm! Dan heb je nog het idee dat er wellicht iets bezig is.

Ik heb de hele ochtend op de meest vage sites zitten lezen over weeen opwekken. Mijn vriend zegt ieder uur: wanneer begint het nou eens keer?
Eigenlijk beheerst het onze hele dag. En deels ook nacht, want als ik wakker wordt omdat ik naar de wc moet ofzo dan denk ik: ppff nog steeds niks.
Vriendlief wordt half wakker als ik naar de wc moet, en vraagt iedere keer: is het begonnen?? Antwoord iedere keer is: NEE.
Grappige is dat ie er de volgende dag niks meer van weet. Maar kun je zien hoe hij er ook mee bezig is.
En vandaag waagde er weer iemand tegen mij te zeggen: ach margreet er is nog nooit een blijven zitten.
Maar we zullen toch moeten wachten Joyce, helaas....

Ik heb net mijn telefoon op stil gezet!! Haha.
Heb mijn Hyves nu ook voor vrienden even afgeschermd.
Wil als ik eenmaal bevallen ben een aantal mensen zelf bellen, alleen misschien niet 2 uur na de bevalling. Maar gaat tegenwoordig allemaal zo snel met Hyves dat die mensen het misschien eerder lezen op mijn Hyves dan dat ik de kans krijg om hun zelf te bellen.

Maar ik ben er ook wel mee bezig hoor Joyce. Vind het eigenlijk zwaar irritant dat ik nog helemaal niks voel! Voelde ik maar eens een krampje, verloor ik maar eens een heel heel klein beetje slijm! Dan heb je nog het idee dat er wellicht iets bezig is.

Ik heb de hele ochtend op de meest vage sites zitten lezen over weeen opwekken. Mijn vriend zegt ieder uur: wanneer begint het nou eens keer?
Eigenlijk beheerst het onze hele dag. En deels ook nacht, want als ik wakker wordt omdat ik naar de wc moet ofzo dan denk ik: ppff nog steeds niks.
Vriendlief wordt half wakker als ik naar de wc moet, en vraagt iedere keer: is het begonnen?? Antwoord iedere keer is: NEE.
Grappige is dat ie er de volgende dag niks meer van weet. Maar kun je zien hoe hij er ook mee bezig is.
En vandaag waagde er weer iemand tegen mij te zeggen: ach margreet er is nog nooit een blijven zitten.
Maar we zullen toch moeten wachten Joyce, helaas....

Hi Joyce,

Hier een februari mama. Ik ben op 27 feb bevallen, 40+4 dagen. Mijn eerste kwam met 37+4 en dat is een datum waarnaar ik toch onbewust heb toegeleefd deze zwangerschap. Ik wilde het niet, maar ik dacht steeds: Oh... onze Cas was nu zo en zo oud etc. Die drie weken heb ik echt elke dag gevoeld van: is dit wel of niet iets? Zou het dan nu vannacht gaan gebeuren? Mag het vandaag? Op het einde was het zelfs een teleurstelling om wakker te worden en als alles stil was.

Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.

Gr. Tamara.

Ooooh ik heb precies hetzelfde!
Ben nu 40+3 en bij de eerste ben ik bij 40+1 bevallen maar waren de vliezen al bij 39+6 gebroken.
Stiekem hoopte ik dat ik niet voorbij de uitgerekende datum zou komen maar helaas. Ook hier nog niets. Ook ik denk bij elk krampje: gaat het beginnen?
Aangezien ik behoorlijk vermoeid bent van het grote gewicht kan ik ook niet aan veel andere dingen denken. Ik vind de berichtjes van vrienden niet erg hoor, als ze vragen of er al nieuws is. Dat geeft me tenminste wat afleiding ;)
Ik vind het ook allemaal wel een beetje stressvol worden. We hebben afgesproken dat mijn ouders mijn dochter op komen halen als de bevalling begonnen is, maar ze moeten wel een uur rijden voordat ze hier zijn. Ik wil liever iets van tevoren kunnen plannen :)

Ik moet toegeven dat ik er ook last van begin te krijgen. Morgen nog 10 dgn tot de uitgerekende datum. Mijn zoon kwam met 39+4 wk en ik werd wakker met ween. Van tevoren geen harde buik ofzo gehad.

Nu heb ik ook steeds het idee dat deze van de week wel zal komen, maar het is echt nergens op gebaseerd want ik voel echt helemaal niks. Wel wat vaker harde buiken, maar deze doen niet pijn en zijn niet vervelend dus die zeggen niks.

Ik realiseer me dus heel goed dat het best een teleurstelling kan zijn als hij niet komt binnen 10 dgn:)

Hopelijk worden we allemaal snel in onze slaap verrast met pittige ween, jippie!!

Succes meiden!! Ik geniet er trouwens nog wel lekker van hoor die dikke buik, vind het zo bijzonder allemaal!

ooow fijn om te lezen marijne! Ik moet nog 15 dgn en voel inderdaad ook nog helemaal niks! ik denk dat ik wel eens harde buiken heb, maar pijnlijk is het zeker niet.....ik weet niet eens óf het wel harde buiken zijn, haha!
Iedereen heeft van die dingen van tevoren en van die dingen die e bevalling aankondigen, maar ik heb écht hélemáál NIKS! Geen lekkende tepels, geen voorweeen, geen indalingspijnen, geen (of misschien toch wel) harde buiken, geen krampen, geen ...., geen.....
En nu weet ik wel dat ik blij mag zijn dat ik nergens last van heb, maar het brengt toch ook twijfels met zich mee hoor, haha!!
DUS Marijne, ik was blij jouw stukkie ff te lezen!!!!!

liefssss

Terug
Bovenaan