Ik ben nu 39,2 wkn zwanger en ben er bijna de hele dag mee bezig of ik niks voel of net wat van tekens ofzo....
( als ik maar klein krampje voel denk ik oehhh ff in de gaten houden, kijk hele dag tijdens t plassen of er niks van prop te bekennen is, en voel of er nog niks gebroken is van water met opstaan of na douchen......)
Wordt niet goed van mn eigen, en wil er niet de hele dag aan denken maar onbewust doe ik t toch!!
Doen jullie dat ook allemaal zo erg of ben ik de enige??
Bij mn eerste begon de bevalling bij 37,3 onverwacht met breken van vliezen in mn slaap dus toen was ik er nog helemaal niet mee bezig en eigenlijk ook niet klaar voor...... Nu denk ik al 2 weken kom maar op!! hahaha
PFffff we wachten maar af he! Meer kunnen we niet doen....
En iedereen met dat gebel en sms van EN???
Mn foon staat standaard op stil nu!
xxxxx Joyce
( als ik maar klein krampje voel denk ik oehhh ff in de gaten houden, kijk hele dag tijdens t plassen of er niks van prop te bekennen is, en voel of er nog niks gebroken is van water met opstaan of na douchen......)
Wordt niet goed van mn eigen, en wil er niet de hele dag aan denken maar onbewust doe ik t toch!!
Doen jullie dat ook allemaal zo erg of ben ik de enige??
Bij mn eerste begon de bevalling bij 37,3 onverwacht met breken van vliezen in mn slaap dus toen was ik er nog helemaal niet mee bezig en eigenlijk ook niet klaar voor...... Nu denk ik al 2 weken kom maar op!! hahaha
PFffff we wachten maar af he! Meer kunnen we niet doen....
En iedereen met dat gebel en sms van EN???
Mn foon staat standaard op stil nu!
xxxxx Joyce